Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Diverse Ford escort mk2 och vw bora delar!
2202 besök totalt
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
S: Diverse Ford escort mk2 och vw bora delar!

Efter lite städning har jag hittat lite bildelar som jag inte har någon nytta av, men där är kanske någon här på forumet som är intresserad av det.

Escort mk2


Mätarhus
dörrsidor + lite andra inredningsdetaljer
kylargrill med fyrkantiga ljusöppningar
x-flow 1300 motorblock med vev+stakar
2st original insug med förgasare m.m


vw bora 1.6 -99


röd kylargrill

Jag har säkert glömt en massa grejor, men är ni intresserade så ring och fråga eller skicka ett pm.

telefonnr 0734224777
mvh Jim

_________________
Jim Svensson
Citera
magnusharling
Årsta, Stockholms län, Sverige
Här sen Okt 2005
Inlägg: 142



Vad vill du ha för svänghjulet?

_________________
Magnus Harling
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

magnusharling skrev:
Vad vill du ha för svänghjulet?


250 kr + eventuell frakt.

mvh jim

_________________
Jim Svensson
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Vita sidoblinkers för Bora, pris?

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
magnusharling
Årsta, Stockholms län, Sverige
Här sen Okt 2005
Inlägg: 142



Du har pm!

_________________
Magnus Harling
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

Figgz skrev:
Vita sidoblinkers för Bora, pris?


Kan d vara värt 50kr .

_________________
Jim Svensson
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Re:

Kunta-Pinto! skrev:
Figgz skrev:
Vita sidoblinkers för Bora, pris?


Kan d vara värt 50kr .


Du har PM! Skall pimp:a brorsans vita Golf IV utan att han vet om det

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

magnusharling skrev:
Du har pm!


Skickar svänghjul imorgon med bussgods. Pengarna har kommit in på kontot. thumbs up

_________________
Jim Svensson
Citera
magnusharling
Årsta, Stockholms län, Sverige
Här sen Okt 2005
Inlägg: 142



Perfekt! Nu djävlar ska hon varva

_________________
Magnus Harling
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Har fortfarande lite grejor kvar!

_________________
Jim Svensson
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246



Har du ngn bild på mätarhuset?

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

Enzo Molinari skrev:
Har du ngn bild på mätarhuset?


Det är originalhus som har suttit i en 1.6L alltså ingen varvräknare eller klocka.
Jag ordnar en bild i helgen .


Mvh Jim

_________________
Jim Svensson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Re:

magnusharling skrev:
Perfekt! Nu djävlar ska hon varva


Lätt och fint?

_________________
Håkan Persson
Citera
Kunta-Pinto!
Klippan
Här sen Maj 2004
Inlägg: 144


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
magnusharling skrev:
Perfekt! Nu djävlar ska hon varva


Lätt och fint?


ca 7.5kg om jag inte minns helt fel

_________________
Jim Svensson
Citera
SÄLJES
S: Diverse Ford escort mk2 och vw bora delar!
2202 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande