| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 325IM,2,7L,banpreppad SÅLD!!!
|
4514 besök totalt |
|
Nu ska jag sälja min E30 pga nytt projekt. Motorn har inte gått mer än några hundra mil sen totalrenovering, karossen ca 26 2XX mil. Motor,ca 220hk / ca 270nm Nyrenoverad motor 2,7L rak 6:a med nya ringar/lager # lättat svänghjul allt i motorn viktat och balanserat # smidd vevaxel, från 2,8 diesel, slipad, viktad och balanserad # portad topp, matchat insug, av Samuel på Köhler # 272 graders CATCAM-kam # Köhler chip # öppet filter # ställbart bränsletryck # större spridare # ställbart kamdrev # extraktor grenrör med nybyggt rostfritt fullflödes avgassystem # shortshift, 5-vxl # diffbromsad bakaxel utv. 4:10, BMWs största diffklump. # Bakflyttat batteri Väghållning: # ställbara camberplates # vikt avstämda nya Grupp-G fjädrar / bilstein dämpare Interiör: # 2st Sparco Rev stolar # 6punkt/4punkt bälte # Infästnings-kit till bälten # Mocka-ratt m snabbkoppling Bromsar: # Porsche 4-kolvsok med större skivor fram # Specialtillverkade konverterplattor till OK + spacers för att matcha de stora Porsche-oken # bromscylinder är större, BMW 745 # stålspunna bromsslangar Vikt: Ca 1000kg Lite tillbehör medföljer tex. 12st alu-fälgar, plastrutor, mm Ring eller maila vid intresse så kan mer bilder skickas om så önskas. Priset kan diskuteras på plats och vid snabb affär, ej via telefon! En bild finns på länken nedan resten kan mailas. http://www.blocket.se/vi/12282675.ht Mvh Henrik _________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Re:
Acke och matthias becker ägde den tidigare. Har fått blodad tand så nu ska det börjas på ett nytt projekt. _________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Jag hjälpte Becker lite med bilen när han hade den. Men hos Köhler har jag aldrig jobbat som det står i annonsen.
|
||||||
|
Re:
oj... fick denna info av förra ägaren.. men är det gjort privat eller på din firma.. så kan ja ändra det. _________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Re:
försöker ändra första inlägget men får bara upp detta SQL Error : Unclosed quotation mark before the character string ')'. va ska ändras? _________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Re:
textraden "# diffbromsad bakaxel utv. 4:10, BMW*s största" innehåller ett tecken som inte fungerar med det phpbb-baserade forum som rejsa använder. Ändra eller ta bort tecknet (jag ändrade till en * här ovan) som står mellan BMW och s så kommer det att fungera att posta. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
Re:
Tackar tackar! nu funkade det! _________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Re:
Ska vi, ska vi byta grejer, ska vi byta grejer med varann? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Bear G |
||||||
|
Re:
Hade nog tänkt mig nånting i samma prisklass
_________________ Mvh Henrik |
||||||
|
Re:
PM när/om du tänkt om! _________________ Bear G |
||||||
|
Re:
My mistake!!! Det var ju Acke! Sorry!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
|
Re:
Lugnt
_________________ Mvh Henrik |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
4514 besök totalt |