| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Banåkavärldens märkligaste snubbe!!!
|
5846 besök totalt |
|
Huh? Det där är ju som jag själv låter i bilen i stockholmsköerna på väg till och från jobbet!
|
||||
|
Re:
Hehe, jodå. En annan sitter och vrålar rätt rejält ibland. Och särskilt när höjd adrenalinnivå önskas för att öka fokus på "the job at hand" s a s... Men den här killen var mer...underlig...
|
||||
|
Re:
Visst gör man det. Men han i filmen verkar lite hillbilly, min två-åring låter smartare. _________________ bmw bmwsson |
||||
|
Hahaha!
Skön lirare, inte för att jag skulle vilja åka med en sån,men kul var han!
|
||||
|
Jag minns första gången som jag åkte konbana.
'Cool' som få var man innan man skulle dit och dessutom smått 'övertygad' om att man skulle spöa rätt så många.. *skratt* Väl på plats blir det hursomhelst något helt annat och 'kaxigheten' förbytes mot mågot helt annat. Koncentrationen och nervositeten ökade ganska dramatisk på bara någon halvtimme. *Reality Check* Jag roddade min bil runt dess förbannade koner bättre än många. Men inte nämnvärt bättre än många av dem som var där. Hmmm... Det jag vill komma till är sekunderna efter första stintens tvärnit. Maxbroms och stopp för att sen lämna plats för nästa... Båda mina ben skakade som aldrig för. Jag har en bit till ratten med mitt knä, det jag slog i den hela tiden. Det var som spasmer, jag hade nollkoll på vad min kropp gjorde och adrenalinet låg på max. Visst, jag fick inget kärringstopp, jag körde aldrig fel, jag plöjde ingen kon. Men jag kom sent. Jag var inte snabb nog. Men i jämförelse med vad? Jag vet inte.. Men jag tror att många lägger press på sig själva även då det bara 'skall' vara lek. Därtill finns det många som inte klarar av att hantera detta öht. (som jag) Visst, han i filmen späder säkert på, men den stora grejen, och det han mest försöker dölja är sin egen nervositet. Det tror jag. _________________ Fredrik Gustafsson |
||||
|
Fattade ingenting först innan jag drog på ljudet...
Jag tror att han ville göra en 'Stig' och köra nån death metal-låt i bakgrunden. När han kom på att han skulle bli anmäld av IFPI för copyrightbrott fick han sitta och sjunga utan bakgrundsmusik.
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
|
Fick mig ett gott skratt men blev samtidigt lite skraj efter ha läst vidare i tråden, ni andra verkar vara likadana.
|
||||
|
Jag hittade lite bakgrundsinfo om filmen som kanske förklarar en del:
|
||||
|
Re:
Kul fakta Fast det var väl ingen som riktigt trodde han menade allvar.... Syskonkärlek
|
||||
|
Haha!
Han är en ond människa! Lägg märke till hur han saktar in bredvid killen som snurrar av för att titta lite extra på honom och sen förnedra honom med ett elakt monsterskratt. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
![]() |
Bilder o videos
Banåkavärldens märkligaste snubbe!!!
|
5846 besök totalt |