| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Sökes! Grupp A, RS 500 Cosworth
|
1449 besök totalt |
|
Söker bilder på Stig Blomqvists Sierra RS 500 Cosworth från Grp A tiden i början på 90 -talet. Har sökt i omgångar men det finns alltså inget på nätet. Har någon en gammal tidning att scanna av eller t.o.m. egna bilder från den tiden? Det jag är ute efter är hur reklamen är utformad (bl.a. SLIK 50). (Att en sådan era i motorsporten är så gömd på nätet är en gåta för mig, eller är jag en kass Googlare...) _________________ Kent Andersson |
||||
Hittade inte mycket mer vettigt på googlem, verkar som sagt vara svårt att hitta... _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re: Sökes! Grupp A, RS 500 Cosworth
om det är Slick 50-bilen som du är ute efter så gick väl den i banracing och inte rally om jag kommer ihåg rätt?
_________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
Re: Sökes! Grupp A, RS 500 Cosworth
Japp, stämmer. Det är banracingbilen jag är ute efter. Lennart Bohlin körde även en sådan efter M3:an om jag inte minns fel. Stört omöjligt att hitta,,, >
Får väl kontakta SLIK 50, dom måste väl ha arkivbilder på sina "reklamobjekt" _________________ Kent Andersson |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1449 besök totalt |