| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
U: Uthyres garageplats Gävle *Platsen tagen*
|
2205 besök totalt |
|
Jag skall bygga nytt hus och garage och behöver dra ned lite på mina omkostnader. Garaget är på 62m2 och har 2 portar. Tänkte samla ihop mina saker på ena sidan. Finns plats med egen port på ca 30 m2 (3.30 brett & 9.30 långt) Värme ingår på vinten. Finns varmvatten. 3 fas uttag ifall det skulle behövas. Pris: 1600 mån inkl el. (Eller 1200 + el) Utmarksvägen i Gävle. Många som håller på med bilar och motorcyklar i samma hus. Jättemackan ligger i samma byggnad så det är nära till billigt käk. Möjlighet att ta över mitt kontrakt nästa höst då mitt hus är tänkt att vara färdigt.
Ser gärna att det är en seriös person. Jänkare, banbil eller annat roligt har ingen betydelse. Hör av er via PM ifall ni skulle vara intresserad. _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
|
Skumt, det är ju himla svårt att få en garageplats här. Kanske beror på skum garage-granne?
Nädå, som närmsta granne och fd inhyst hos Stoltan kan jag intyga att både hyresvärden och resten av grannskapet är kanon! Vi hjälper varann med de resurser vi har. Vill man t ex få något svarvat, smitt eller fräst så finns resurserna intill. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
![]() |
SÄLJES
|
2205 besök totalt |