| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda CRX 1987 [uppdaterad med pris]
|
2227 besök totalt |
|
Budgeträser eller reservdelsbil! Bilen har en hel del skönhetsfläckar och ser värre ut i verkligheten än på bild men det finns definitivt möjligheter för den som är lite händig. - Fronten är spräckt, rost i skärmkanterna bak, oljeläckage från tråget (nytt tråg medföljer) och allmänt matt lack. Generatorn är kass. + Inredningen är fin och allting fungerar som det skall. Den går som ett skott och har bara gått 14.000 mil. Tre uppsättningar fälgar medföljer; original 14-tummare, 14-tum plåt med vinterdäck och 15-tummarna på bilden. Motorn är en 125 hästars 16 ventilare och bilen väger 890 kg tom. Pris: 4000 kr eller högstbjudande eller byte mot nått kul, t.ex. en gammal Fiat, en Vespa eller en låda årgångs Champagne
Patrik 070-2995083 patrikrylander@hotmail.com
_________________ /Patrik Rylander |
||
|
Helt ohändig ska man nog inte vara
Men ett bra förstabilsobjekt är det ju absolut! Den är inte besiktigad på ett tag, jag köpte den obesiktigad och har inte besiktigat den. Bilen finns i Midsommarkransen så det är bara att komma förbi och titta om ni är intresserade.
_________________ /Patrik Rylander |
||
|
Re:
Ska prata med pojken så hör jag av mig till dig (förhoppningsvis) innan midsommar..det e mycké nu!
_________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||
|
Re:
Nooooooooooooo.... Är lite synd att sabba en sån skojjig bil på det!! >
|
||
|
om inte 15" fälgarna är krokiga och skadade så skulle jag kunna tänka mig att köpa dem av dig har du ngn bild på dem samt hur e däcken? Bultmönster 4x100 eller hur?
mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
![]() |
SÄLJES
|
2227 besök totalt |