| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ford Mustang cab, GT (4.6 L V8a) -97 (flyttsak) (bilder)
|
977 besök totalt |
|
Hej Jag tänkte sälja min Ford Mustang cab, GT (V8:a 4.6 l) eftersom jag ska flytta utomlands igen. Bilen är en -97 och är en flyttsak från USA (ej privatimport - jag förklarar gärna skillanden för intresserade köpare). Detta ger dig vissa undantag vid besiktningen, t.ex. kontrollerar de inte avgasutsläppen på samma sätt som för svenska bilar. Det mesta finns: -AC -Lågprofilfäljar -Splitter ny cab (svart) -Radio med CD -Förarstolen styrs elektriskt, el fönsterhissar -MANUELL låda -Airbag (förarsida) -Farthållare (på ratten) -Det finns ett dragkroksfäste monterat på bilen, dock har jag ingen krok så om du av någon anledning skulle vilja använda dragkrok får du hitta en krok själv. -Larm, keyless entry, transponder i nyckeln (stöldskydd) -Samt andra självklarheter så som servo etc... Besiktigad och skattad juni 2007 Färg: Metallic grön Klädsel: Beige tyg Bilen har gått ca. 12000 mil Endast sommarkörd i Sverige. Köpt och körd i Kalifornien i USA. Bilen har kvar sitt originalutseende, eftersom det är en flyttsak är detta lagligt i Sverige. Vill du veta mer eller se bilder ring eller maila 0704-800447 (mobilen fungerar sporadiskt, mail föredras!) Johan.Soderstrom@gmail.com Pris/utgångsbud: 120.000 Jag bor i Uppsala Notera att på på bilderna sitter den gamla cabben på. Den nya cabben ligger i sitt embalage och är klar att montera på när som hellst...
_________________ Johan Söderström |
|
Upp...
Tele2 har skärpt till sig, så nu fungerar mobilen... nån borde ju vara intresserad av en V8a som det går att trimma till max och fortfarande vara laglig... eller bara ha som en trevlig sommarbil... ~Johan _________________ Johan Söderström |
![]() |
SÄLJES
|
977 besök totalt |