| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mitsubishi EVO 6 TME
|
996 besök totalt |
|
Hej! Säljer nu min EVo! En röd TME med alla dekaler från -00 som har gått ungefär 7500 mil. Svensksåld med fullt ifylld servicebok, Larm, motorvärmare och kupevärmare från DEFA. MOTOR: den är utrustad med steg 1 trim från gamla Prospeed, vilket innebär fristående sprut från Motec M48, med launchcontrol och respons, XS-power rostfritt grenrör och elbow, 3" Mongoose avgassystem med racecat, annan dumpventil (återcirkulerande), Dubbelskivig sinterlamell koppling från HKS. nyservad med Motul 300V LeMans olja i motor och Motul 300V Gear i växellådan, Denso IW27 iridiumstift. 360hk ca 450nm. CHASSI: Öhlins Road & Track coil-overs från EVo 8 (smalare fjäderben vilket tillåter större fälgar), med diverse olika fjädrar. Fjäderbensstag fram och bak plus ett kompletterande chassistag i skuffen. original brembo 4-kolvsok fram med Black Diamond skivor och Red-Dot belägg, bytta för 150 mil sedan. Bak, original brembo komponenter. EXTERIOR: Helt original, nypolerad och vaxad, lite stenskott på huv och skärmar som är lagade med lackstift. Original alu-vingblad och ett i plast, har ett i kolfiber på G, 19" OZ Superleggera, helt svarta med Dunlop sp9000 bak och kumho ecsta fram. 17" original enkei som också är svartlackade med nya vinterdäck. INTERIOR: Helt original inredning i absolut toppskick, inga fläckar eller slitage, kompletterad med en laddtrycksmätare i ventilationen. (OBS! ljusrampen har jag ej kvar så den ingår ej.) Bilden är från tidigare ägaren så regplåt är ej korrekt. Jag har fler bilder vid intresse PRIS: 260kkr
_________________ Tobias Bylund |
![]() |
SÄLJES
|
996 besök totalt |