| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Hyres (eller lånas) fet systemdigitalkamera 12-16/7
|
721 besök totalt |
|
Hej, Jag skulle vilja låna (eller hyra) en digitalkamera den 12-16/7 att fota lite NS med. Tanken är att ta några bilder av banan i fet upplösning för att sedan kunna göra riktigt stora bilder hos Anders här på forumet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Kameran bör därför helst klara bilder i mer än 10megapixels. Brännvidd på objektiv 18-70 kanske? Jag är en ansvarsfull elektronikvän som dessutom fotograferade mycket på den tiden då det var silverfilm som gällde. För kameran som sådan men även dess skick lämnas gärna en deposition. Bilderna hade jag sedan tänkt lägga upp för nedladdning för den som vill ha en schysst bild på väggen. Så...finns det några modiga själar i första hand i 08-området? Exempelbild tage med "Buggen". Sorry Jocke...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
om du ändå är beredd att ta kostnaden för att hyra skulle jag rekommendera att du köper ett kit av en populär kamera samt kanske ett 15-200 Sigma objektiv (~1500:-) och sedan efter resan säljer du grejerna.
_________________ Anders Hansson |
||
|
Re:
Det skall jag, men några dagar öppnar det inte förrän efter lunch...
Så många finns det väl faktiskt inte? Iaf har jag inte hittat de motiv jag vill ha...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Re:
Yopp, det är inte utan att jag länge och väl övervägt en D80... Men just nu gäller det låna som sagt! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
![]() |
SÄLJES
|
721 besök totalt |