Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1232 besök totalt |
Någon som kommer vara nere på ringen v.28?
Hejsan ![]() Jag och min sambo kommer att ta Toppolan ner till Tyskland v.28. Till saken hör att detta är mitt första besök till ringen men jag kommer inte att kunna köra själv av förklarliga skäl (og900 + Toppola = ingen hit på bana). ![]() Har försökt mig på att boka ring-taxi men även det verkar vara kört, så nu undrar jag om det är någon hårifrån som kommer vara nere på ringen och eventuellt kan tänka sig att ta med en eller två passagerare runt ringen? Givetvis mot betalning om så krävs. Annars vore det trevligt att ta några öl och snacka lite skit också. ![]() Mvh /Tim _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||
Ring Ring Assist och fråga efter Torsten, så kör han er nog några varv.
Hälsa från mig. Vet inte vad han tar betalt, men han kör med en preppad 911! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Jag kommer vara nere 12:e till 14:e och kan gärna ta mer er på ett par varv. Om ni står för varvbiljetten så står jag för soppa, bromsbelägg och däck.
![]() Jag heter Micke, kör en vit M3 E30 med bur, reg.nr: TGT 040 Tfn: +463830951 _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
Generöst! Jag slår en signal när vi kommer ner om det inte har ordnat sig med åktur! ![]() Vad skulle livet vara utan rejsa ![]() Trevlig helg! Mvh /Tim Jurkko _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||
Re:
Kanon ![]() _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||
På Ringen från fredag 13/7 till söndag 15/5
Jag kör en vir 318 is - E30 med reg JJZ 341. Bilen har bara plats för en pass, bur, sportstol & 6-punktsbälte gjorde att vi skippade baksätet. Står Du för ringenbiljetten står jag för resten. Finns på mobiltel +463646330. Hoppas Du har en hjälm med Dig. Mvh Anders _________________ Anders Regnell BMW 318is 1990 BMW 730D 2003 Mazda Miata MX-5 1995 BMW CS / BMW SC +46707746330 |
||
Re: På Ringen från fredag 13/7 till söndag 15/5
Kanon... Och tackar för erbjudandet! ![]() Blir till att packa ner en hjälm just in case ![]() Mvh /Tim EDIT: Vilka datum kommer du vara nere Sarre? _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1232 besök totalt |