Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14558 besök totalt |
P.P :
Du får gärna skicka högupplösta bilder på snurrningen när M3an är med. Gärna andra bilder på m3:an om du har också såklart ![]() mail: anders.svensson@eshydagent.se _________________ Anders Svensson |
||||
Det är du som har bling-fälgarna, va?
![]() Bilder kan ordnas, men jag ligger rätt mycket efter med att skicka sådant till folk, så det kan ta en vecka eller två. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Bling? det är BBS RS II fälgar iaf. Det är den svarta M3E30 som det inte står millway på. ![]() Tack på förhand Mvh Anders _________________ Anders Svensson |
||||
Då är det jag som har blingfälgar då?
![]() ![]() |
||||
Dina var åtminstone inte kromade/polerade Samuel. Eller var det bara ett lager bromsdamm som täckte
![]() Själv funderar jag ibland på att bygga upp en riktig plastgris till bil, med Lambodörrar, tribals och groteska fälgar. MEN, med ett sjujäkla chassi. Allt bara för att reta puritanerna ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Ja tack , gärna fler fast på torrt underlag ![]() P.P. Fram med mera kort ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Allright, semestern har börjat, jag är nyduschad och fräsch efter en dag på Nostalgia meet i Ronneby. Jag har dessutom hittat en batch processing-funktion i ett visningsprogram i dator så alla 75 bilder blev plättlätt till rätt storlek. Och nu ljuder Johnny Cash "live at Österåker" ur winampen. Det kunde kort sagt vara värre
![]() ![]() Hur mycket Karl än försökte intala sig motsatsen blev inte vädret bättre när vi åkte innåt landet ![]() ![]() och det vore väl synd att säga att underlaget var bättre när de började åka... ![]() ![]() ![]() ![]() Nej, det är inte skit på linsen, det är regndroppar runt bilen. Faktum är att jag varit smart nog att"tejpa in" min kamera i en pressbyråpåse för att skydda den emot regnet. Så såg du någon svart/blåklädd figur som viftade med en påse utmed banan var det jag... ![]() Karl och Nisse gör rakan osäker. ![]() Det var inte lätt att köra lätt bil en kväll som denna. Emellanåt hördes Exigen spinna vilt utmed rakan... ![]() Letade du vattenpölar att köra i, Samuel? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hr Huzell, nästan kantklippt. ![]() Den nya generationens sport cup-däck (som RS:en har i orginal) funkar tydligen mycket bättre i regn, för mina gamla hade kastat en av banan på ren princip i det här vädret. ![]() Dagen hjälte nr:1. ![]() ![]() ![]() ![]() Det får vara den sista för ikväll, men det kommer mer imorgon. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
"Den nya generationens sport cup-däck (som RS:en har i orginal) funkar tydligen mycket bättre i regn, för mina gamla hade kastat en av banan på ren princip i det här vädret."
Jag tycker att Cupen-däcken har oförtjänt rykte om att vara dåliga. Jag körde med cup-däcken och har även kört med blankslitna sådan i regn på Knutstorp utan några problem. Det som skilje mellan våran erfarenheter är säkert hastigheten. Då inte till snigeln från Lommas fördel. ![]() Nu väntar vi med spänning på nästa bildserie! Tack för bra bilder hittills! / ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Det är ju svårt att kunna uttala sig riktigt säkert efter som jag aldrig kört två däck riktigt mot varandra, men Pilot-däcken kändes som i en klass för sig
![]() ![]() Ett par bilder till innan garagestädningen hägrar: ![]() ![]() ![]() Var det någon som bullrade för mycket? Integran måste ha varit gränsfall... När man stod på landtungan i mitten och han kom ur gamla startkurvan var det ingen ide att säga något förrän den vände in i Opelkurvan. Jisses vad det brölade när vtec-en slog i. ![]() ![]() ![]() Vad var konerna till för något? Hålla folk borta ifrån ett extra halt område, eller? ![]() Det verkar ju ha varit slirigt nog ändå ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
bra bilder, men ja är inte med på en enda än så länge
![]() ![]() |
||||
Re:
Första delen fixad, på egen hand. Så ta det nu lugnt, jag tvivlar på att jag missat någon. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() ![]() Duktigt baktung, Dogge ![]() ![]() ![]() Gammal anderstorpskändis som går lika fort i vätan som i torrt. ![]() Det VAR verkligen en hel del vatten nere i karusellen. Tror det var Samuel jag såg vara nere i det en gång, blev en rätt hygglig kaskad. ![]() ![]() ![]() ![]() En av de snabbare på banan om man får tro Karl. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
orleans Parish Prison är nog favoriten på den skivan. ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
![]() Slipper jag tjatet nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu har jag klättrat upp i tornet bredvid karusellen och hamnat under ett pepsi-parasoll. MYCKET behagligare än att stå oskyddad. Bilden är jag faktiskt rätt nöjd med. ![]() Den här är också rätt bra, med reflektionen och vattensprutet. Jag såg att det skruvades däck innan körningen, tillbaka till gatsulor eller? ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Har läst att hela inspelningen skall komma ut i en särskilld svenkutgåva. Du vet möjligen inte om och när? För övrigt hade Walk the line sverigepremiär på just Österåker. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Aha, det förklarar att han hade häng med RS4:an.
![]() Denna hittade jag Mats, nöjd nu? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En lite bättre vy över hur långt ut vattnet gick. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En av få sladdbilder. Ni körde alldeles för lugnt för att det skulle bli intressant att fotografera. Om man undantar Douglas då ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 14558 besök totalt |