| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
-SÅLD- S: 1602-75 Banbil -SÅLD-
|
4059 besök totalt |
|
Då jag insett att jag inte har tid med denna bil så ger jag mig på ett försök att sälja den. Motor/Drivlina: 2liters M10 med Dubbla Dellorto 45. Extractor grenrör. Motorn är nyrenoverad och går kanon. Bänkat 164,3 hp/ 199Nm 4 växlad låda. "Långa diffen" 4:37:1 Fuelcell i skuffen olje kylare Kaross: Karossen är fri från rost. Guss bur. Sitter två Sparco stolar i. Glasfiber huv Chassie: Både framvagn och bakvagn är blästrat och pulverlackat. Alla bussningar nya. Bilstein Dämpare och H&R Fjädrar. Ställbara Kränghämmare fram och bak. Ställbara topplagringar fram. Bromsar: 325 E30 skivor och volvo ok fram. Tror det är Opelskivor med Renault alu ok bak!? Bromsvåg (två cyl) Den är ej reg bes. med bur ännu, men det ska gå med lite modifieriingar (bla. vaddera bur, montage av hastighetsmätare) Den saknar tyvärr även vagnbok men det ska inte vara allt för mycket mods. för att fixa det. (bla. toyota stag!?, buren ska nog bultas med!?) Bilen har gått bana 4ggr sen den renoverades/byggdes om. Går mycket bra! Har åkt 1:13.96 på Knutstorp med helt osorterade inställningar. Har kvitton på mycket pengar lagda i bilen. Är lite småmek men det får man räkna med på en sån här bil. Pris 35 000:- P&K Bilen finns för titt hemma hos mina föräldrar mellan Simrishamn och Tomelilla (på österlen) Har säkert glömt en del.... Ring eller maila för mer info... //Fredrik 046-363521
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||
|
Re:
Nej den säljes som den står.... Förresten.. såg dig inte på ringen i fredags eller lördags... ligger du på latsidan
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||
![]() |
SÄLJES
|
4059 besök totalt |