Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4651 besök totalt |
2007-07-15 Lazzat RS Challenge #3
Nu är det knappa två veckor till tredje deltävlingen i Lazzat RS Challenge 2007. Den går av stapeln på Lunda den 15/7. Har du en besiktad bil som du gillar att svänga med så kan du vara med och kriga. Vi har en klass för bilar med gatdäck och en för bilar med R-däck. Övriga regler finns på Stockholms Bilsportförbunds websida. Anmäler sig gör man till sandra@lazzat.se där man berättar vad man heter, vilket regnummer bilen har, vad man kör för bil och slutligen vilken av de båda klasserna man tänkt köra. Vi har satt ett tak till 40 deltagare så när ni anmäler är förutsätter vi att ni dyker upp. Det som krävs: * Bilen ska vara besiktad, skattad och försäkrad (minst trafik). * Du ska ha B-körkort. * Hjälmkrav (cykelhjälm ej godkänd). * Handskar. * Heltäckande klädsel (ej fleece). * SBF-anknuten FÖRARlicens Tider: 8.30-9.30, Besiktning, ankomst efter 9.30 är ej accepterat 9.30-9.50, Förarmöte och bangenomgång 10.00-?, körning Kostnad: 250 kr för medlemmar med licens 325 kr för medlemmar som löser pr-licens 300 kr för icke medlemmar med licens 375 kr för icke medlemmar som löser pr-licens Ta gärna med jämna pengar!!!!!! Var noga med att vara i tid! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Lycka till! Min ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Siktet är i alla fall inställt... två st "nya" BMW klumpar är det som står på mållistan.... sedan får vi se om jag lyckas eller om jag måste ge mig in i modifierings träsket..... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Va kul. Anmäld.
Det roliga är att jag åker BÅDE lörd 14 tillsamans med VWGTS o sönd 15 med Lazzat. Hoppas bilen håller ![]() ![]() _________________ Mikael Kazjdan ------------------ E90 335iA M-sport - 08 F11 520dA Touring - 12 (min far) Tidigare: E90 320dA - 07 Golf V R32 DSG - 3st! E34 M5 3.8 - 92 |
||||
Re:
Aha, en till som tänker tjuvträna på Lördagen! ![]() /Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
Re:
Fick också mina nya däck idag!!! ![]() Dunlop Direzza ser det ut som... Samma här!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Ni slipper mig... Har tyvärr inte möjlighet att leka med er den 15'e.
![]() Ha det så kul! ![]() |
||||
Re:
Kanske inte skulle ha nämnt det där med kramarna... ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Re:
Nja... Berodde väl inte bara på det... ![]() Är engagerad med annat på annat håll... (Det låter nästan som om jag skulle ha ett liv... ![]() |
||||
Re:
Jag har en del meka att göra innan jag törs köra. om allt går bra kommer jag men jag vågar inte anmäla mig ifall det spricker. Antar att det går bra att bara dyka upp på söndag? _________________ Christian Lindblom |
||||
Re:
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Har mailat Sandra och anmält mig i R-Klassen.. dags att damma av mina R-Hjul jag köpte i vintras tycker jag :-D |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4651 besök totalt |