| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ett hjärnsläpp av rang!
|
4706 besök totalt |
|
Apropå hur begåvad foraren/ægaren av bilen ær som monterat på fel(?) sorts hjulmutter:
om jag forstått det rætt så utspelar sig det hela i USA?` Vad ær det som sæger att det ær foraren/ægaren som overhuvudtaget monterat på hjulen? Det ær ju inte speciellt ovanligt att just Amerikaner bara læmnar bilen på verkstan och sæger "fixa"... Vad jag forsoker sæga ær att det kan tænkas att foraren inte hade koll på hur det satt monterat, "han hade ju kopt det bæsta". Hursomhelst-only in America! Jag har sett bilder på bilar som tappat ett hjul, jag har sjælv hæmtat en bil från verkstad och kommit nån mil innan vibrationerna från hjulet dom glomde skruva fast borjade-men att tappa ALLA hjul samtidigt var banne mig en prestation! _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
|
Han har själv förklarat på rx7club.com att han drog åt muttrarna med momentnyckel. Det var fel delning på muttrarna, eller helt fel dimention, minns ej nu...
För övrigt så blev det minimala skador på undersidan av bilen då den är relativt plan under och chassit tar i innan något annat gör det. _________________ Sebastian Gottfridsson
Mazda Rx-7 -94 |
![]() |
Bilder o videos
Ett hjärnsläpp av rang!
|
4706 besök totalt |