| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2007-07-16 Sviestad Club Alfa Romeo bjuder in icke-Alfor
|
1734 besök totalt |
|
Club Alfa Romeo (CAR) anordnar banträff på Sviestad. Kombinationen måndag och semestertider gör att det finns plats även för icke-Alfor. Detaljerna finner du här. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
Re: 2007-07-16 Sviestad Club Alfa Romeo bjuder in icke-Alfor
1. Kan ej se vad det kostar någonstans Kanske jag som inte kan läsa er hemsida
2. Finns det någon klass för en ren banbil med vagnbok (BMW cup bil) Gatreggad men ej påställd. /// Roffa Ursäkta, svarar på mina egna frågor; 1. 750:- 2. Ja. Är detta rätt, så är Marcus Stålheim; BMW 318 is anmäld Bekräftelse vore bra. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Gäller det även Licenskursen? |
||||||
|
Ah, ok. Kom ändå just på att ännu fler går på semester nästa vecka så jag lär inte bli utsläppt från jobbet
(Började nyss jobba efter att ha pluggat i flera år = inga semesterdagar )
|
||||||
|
.....och dom som räknar lite inser att man för 395+750kr (medlemsavgift+ banträffsavgift) får en licenskurs med tillhörande banåka för att sedan kunna köra på Kullen och Mantorp för 500/träff. Hade man varit ännu smartare hade man ju naturligtvis blivit medlem samt anmält sig till kursen före den 4:e denna månad, då kostade banträffen bara 500. Ja jag är med i CAR och vill självklart pusha lite för detta! Nej tyvärr fanns inte denna billiga möjlighet till licenskurs när jag tog licens... EDIT: rättade min nämnda siffra för banmötesavgiften _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
|
om du betalat in så är du anmäld, att skriva i den här tråden betyder exakt noll, men det tror jag du inser.
Bekräftelse har jag inte fått på flera år...
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Så man måste inte ha en Alfa för att va medlem och ta licens? _________________ Banbil: Vw Golf Mk1 GTI Brukis/dragare: Volvo 945Ltt |
||||||
|
Mig veterligen inte, tror tom att det dykt upp ngn enstaka hyrbil på denna kurs. Kolla med arrangören Fredrik Malmberg 0733-58 36 57 _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
|
OK
Mest en bekräftelse på att mina anntaganden var riktiga .
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
1734 besök totalt |