Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1732 besök totalt |
2007-07-16 Sviestad Club Alfa Romeo bjuder in icke-Alfor
Club Alfa Romeo (CAR) anordnar banträff på Sviestad. Kombinationen måndag och semestertider gör att det finns plats även för icke-Alfor. Detaljerna finner du här. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
Re: 2007-07-16 Sviestad Club Alfa Romeo bjuder in icke-Alfor
1. Kan ej se vad det kostar någonstans ![]() ![]() 2. Finns det någon klass för en ren banbil med vagnbok (BMW cup bil) Gatreggad men ej påställd. /// Roffa Ursäkta, svarar på mina egna frågor; 1. 750:- 2. Ja. Är detta rätt, så är Marcus Stålheim; BMW 318 is anmäld ![]() Bekräftelse vore bra. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Gäller det även Licenskursen? |
||||||
Ah, ok. Kom ändå just på att ännu fler går på semester nästa vecka så jag lär inte bli utsläppt från jobbet ![]() ![]() (Började nyss jobba efter att ha pluggat i flera år = inga semesterdagar ![]() |
||||||
.....och dom som räknar lite inser att man för 395+750kr (medlemsavgift+ banträffsavgift) får en licenskurs med tillhörande banåka för att sedan kunna köra på Kullen och Mantorp för 500/träff. Hade man varit ännu smartare hade man ju naturligtvis blivit medlem samt anmält sig till kursen före den 4:e denna månad, då kostade banträffen bara 500. Ja jag är med i CAR och vill självklart pusha lite för detta! Nej tyvärr fanns inte denna billiga möjlighet till licenskurs när jag tog licens... EDIT: rättade min nämnda siffra för banmötesavgiften _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
om du betalat in så är du anmäld, att skriva i den här tråden betyder exakt noll, men det tror jag du inser. ![]() Bekräftelse har jag inte fått på flera år... ![]() ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Så man måste inte ha en Alfa för att va medlem och ta licens? _________________ Banbil: Vw Golf Mk1 GTI Brukis/dragare: Volvo 945Ltt |
||||||
Mig veterligen inte, tror tom att det dykt upp ngn enstaka hyrbil på denna kurs. Kolla med arrangören Fredrik Malmberg 0733-58 36 57 _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||||
OK ![]() ![]() Mest en bekräftelse på att mina anntaganden var riktiga ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1732 besök totalt |