| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Torrsumpstank Moroso.
|
1219 besök totalt |
|
1 styck Moroso torrsumpstank säljes. Är begagnad i toppskick. Har sutit i en Nascar bil lite mindre än en säsong men är i toppskick. Är special byggd hos moroso, går ej att köpa från moroso. Det som gör den så special är att breather tanken är inbyggd i den så man slipper ha en extra tank vid sidan om och samla upp oljan i som bildas i luften. Tanken är delbar med en stor v-bands klämma uppe på så man enkelt kan öppna den och rengöra den. Inloppet från pumpen är AN16, Utloppet till pumpen är AN16, avtappningen i botten är AN12. Ventilationen uppe i toppen är AN16. I botten på tanken sitter det i svetsat 4 stycken doppvärmare för att möjligöra förvärmning av olja i depå. Max volym under körning i tanken är 10L har jag för mig att dom sa. Levereras med uppfästningsklämmor som är som 2 stycken stora delbara v-bands klämmor som man spänner runt tanken. Bilder kan ordnas. Kan skickas över hela sverige med postförskott. 0733-681616 MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Re:
Runt 3000:- då jag har gett en del mer begagnad för den från USA. Ring mig, är lättare att diskutera då. MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1219 besök totalt |