| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nordic Saab 9-5 steg3 (perfekt drag bil)
|
2271 besök totalt |
|
Hejsan, har en nyligen servad 1999 saab 9-5 2,0t till salu. Den är trimmad av Nordic Uhr i norrköping. Bilen har gått lite mer än 16k mil. Mycket snabb 9-5a och otroligt skön att köra. Bilen består av : Motor: Genomgången och motorrenovering vid 11k mil Saab B205E GT17 turbo T5 kolvar och stakar (tål betydligt mer hk) Nordic Uhr Steg 3+ Aero koppling 3tums avgas system med 2 dämpare och sportkatalysator Väghållning: Eibach fjädrar orginal dämpare Interiör: 2004 9-5 Aero skinninredning Aluminium panel Laddtrycksmätare med A-stlope hållare Exteriör: 02 Aero front, kjolar, och bak Fälgar: 2004 Aero 17 fälgar 16tums vinter däck på alu-fälgar Däck: Dunlop Sport 225/45 17tummare snö däck till vintern (16 tummare) Bromsar: Black Diamond Skivor Ferodo Belägg Radio: orginal Saab AS2 med CD och bandspelare bilder kan hittas på : http://www.gatbilar.se/car.php?car=2 perfekt drag bil. Givetvis sitter det drag på. pris : Bud Kan tänka mig byte beroende på vad det är hör gärna av er, mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
Ingen alls som är intresserad? Ni hjälper ju vällgörenhet med detta, med tanke på att jag ska börja plugga
mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
Hej,
ingen alls som vill ha en snabb bil som kan dessutom dra en rejsbil till banan?
mvh Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||||
|
och där hade du förbrukat din kvot för uppningar för en månad framöver.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
|
Re:
Hej Martin, tack för tipset, det får jag ta o kolla upp då jag inte vet hur mycket den får dra. Den har dock *dragit* en porche 993 C4 på motorvägen Men du har helt rätt, tack för tipset. Försöker sälja den som en prestanda saab samt som dragbil, best of both worlds
||||||
|
Re:
1370 på B-kort 1800 på BE-kort Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Hejsan Henrik, tusen tack för hjälpen. Kan meddela att vinter hjulen som följer med denna bilen är samma som jag köpte av dig Tack än en gång,
||||||
|
Re:
Hejsan, runt 80-85,000 sek. Hör gärna av er, vi kan säkert komma fram till något
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2271 besök totalt |