Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1339 besök totalt |
2007-07-27/29 WTCC Anderstorp, Funktionärer sökes
Jag har varit i kontakt med Peter Sikström och det finns önskemål om massor av fuktionärer till WTCChelgen. Det behövs ett hundratal funktionärer runt banan (förmodligen mandagar ??) och det finns gott om plats. Jag tänkte göra en tredagars med tältning. Det ska bli skoj att uppleva en helg med internationell racing på svensk mark. Dessutom nämnde Peter nåt om rimlig milersättning (samåkning skadar ju inte iofs). Kontakta Peter på Peter.Sikstrom[snubbela]swipnet.se Det skadar ju inte om arrangemanget blir så bra som möjligt, så Anderstorp kanske kan få mer internationell racing efter dessa tre åren. |
||||
Jag o tjejen har ju C-licens. Men om vi pallar stanna där 3 dagar är väl tveksamt. Var bor man tex?
Ska maila o kolla med honom iofs. |
||||
Re:
Jag avundas inte pusslet som skall läggas... I mailet till Peter ange dagar, funktionärserfarenhet och andra önskemål. Boende fixar man själv (tältplats kostar inget extra). |
||||
Re:
Är nog svårt att få tag på t ex hotell rum minns sist vi hade WTCC då ETCC då fanns det inte ett ledigt hotellrum på många mils radie men man kan ju kanske ha tur. _________________ Jonas Lagesson |
||||
Jag har mailat både Sikström och racing@arc.nu om att jag kan ställa upp som funktionär men har inte fått svar. Så nu skiter jag i det och åker nog och badar den helgen istället.
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Re:
Kanske inte alltid är det bästa kanske skulle prova att ringa till klubbens Kanslie på förmiddagen säkrast mellan 8-12 på vardagar 0371-161 70 _________________ Jonas Lagesson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1339 besök totalt |