Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2007-07-27/29 WTCC Anderstorp, Funktionärer sökes
1339 besök totalt
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Trådstartare

Jag har varit i kontakt med Peter Sikström och det finns önskemål om massor av fuktionärer till WTCChelgen.
Det behövs ett hundratal funktionärer runt banan (förmodligen mandagar ??) och det finns gott om plats.

Jag tänkte göra en tredagars med tältning. Det ska bli skoj att uppleva en helg med internationell racing på svensk mark. Dessutom nämnde Peter nåt om rimlig milersättning (samåkning skadar ju inte iofs).

Kontakta Peter på Peter.Sikstrom[snubbela]swipnet.se

Det skadar ju inte om arrangemanget blir så bra som möjligt, så Anderstorp kanske kan få mer internationell racing efter dessa tre åren.

MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

licenskrav?

BMW 330i -05
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004

Jag o tjejen har ju C-licens. Men om vi pallar stanna där 3 dagar är väl tveksamt. Var bor man tex?

Ska maila o kolla med honom iofs.

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Re:

MaZ skrev:
licenskrav?
Funktionärslicens är jättebra men eftersom varje postering besätts med flera personer så blandar man erfarna och mindre erfarna funktionärer. Det skulle tydligen gå bra även untan funkislicens (men info över telefon kan ha misstolkats iofs).

Jag avundas inte pusslet som skall läggas...

I mailet till Peter ange dagar, funktionärserfarenhet och andra önskemål. Boende fixar man själv (tältplats kostar inget extra).

Lagesson
Smålandsstenar
Här sen Aug 2005

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Re:

Niklas Falk skrev:
MaZ skrev:
licenskrav?
Funktionärslicens är jättebra men eftersom varje postering besätts med flera personer så blandar man erfarna och mindre erfarna funktionärer. Det skulle tydligen gå bra även untan funkislicens (men info över telefon kan ha misstolkats iofs).

Jag avundas inte pusslet som skall läggas...

I mailet till Peter ange dagar, funktionärserfarenhet och andra önskemål. Boende fixar man själv (tältplats kostar inget extra).

Är nog svårt att få tag på t ex hotell rum minns sist vi hade WTCC då ETCC då fanns det inte ett ledigt hotellrum på många mils radie men man kan ju kanske ha tur.

Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Jag har mailat både Sikström och racing@arc.nu om att jag kan ställa upp som funktionär men har inte fått svar. Så nu skiter jag i det och åker nog och badar den helgen istället.

Lagesson
Smålandsstenar
Här sen Aug 2005

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Re:

Miataninja skrev:
Jag har mailat både Sikström och racing@arc.nu om att jag kan ställa upp som funktionär men har inte fått svar. Så nu skiter jag i det och åker nog och badar den helgen istället.

Kanske inte alltid är det bästa kanske skulle prova att ringa till klubbens Kanslie på förmiddagen säkrast mellan 8-12 på vardagar 0371-161 70

1339 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande