Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1414 besök totalt |
Är nordslingan helt stängd i helgen nu?
Jag och en polare fick ett infall och fick för oss att åka ner till ringen nu till helgen ... sen kom vi på att det ju är F1. ![]() Betyder det att nordslingan är helt stängd lördag och söndag? Går det att få tag på boende i någorlunda närhet av ringen nu till helgen? Svår fråga förstår jag, men någon kanske har erfarenhet av hur det brukar vara. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Så vitt jag vet e nordslingan hyrd av RMA för en "privat" trackday.
Boende kan nog oxå vara lite kinkigt |
||
Kolla www.nuerburgring.de för öppettider på Nordslingan.
![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Re:
Jo, försökte men de har ju gjort om den och den är bara på tyska så jag hittade inte först. (Min tyska är inte särskilt bra.) Det jag har hittat säger bara att det är formel 1, inte om nordslingan är stängd hela dagarna. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Re:
Blev också lite förvånad när jag gick in å kolla sidan är ju helt annorlunda ![]() ![]() |
||
Hej,
RMA har hyrt banan i helgen. Då jag själv har fått förhinder och måste stanna hemma så kan det finnas en ledig plats över, om du ringer Erik Jirhall på GRC, 0708-244288 så kanske han kan hjälpa dig (han är redan där nere, GRC hyr in sig hos RMA). _________________ Henrik Troeng |
||
Re:
Mja ... det var tänkt som en kort rekogniseringtur till ringen, mest för att kolla in det hela, se lite roliga bilar köra på banan och kanske ta ett eget första varv eller två. Så din lediga plats får nog någon annan ta, men tack för tipset. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1414 besök totalt |