| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nyrenoverad GOLF MK1 1800GTI motor och låda
|
940 besök totalt |
|
Tyvärr har jag krockat min projektbil så därför säljer jag en helt komplett motor från en 1800 GTI -83(JJ) . Helt nyrenoverad och går mycket bra! NYTT: Vevlager Ramlager Kolvringar Diverse givare Packningar Vattenpump oljekyl med nya rostfria slangar Kamrem och spännrulle Tändstift, tändkablar Tänddelar Uretanfästen Audis 2,3-liters spjällhus på matchportat insug Pipercross direktluftfilter Nya skruvar, muttrar och smågrejer Kennedy 4-puckad stel sinterkoppling Motorn har bara gått med 76's 20W50-olja Växellådan känns fräsch, har Midland-olja med omega-tillsatser i den. Bra generator och startmotor Pulverlackat tråg och ventilkåpa(vitt) Grejerna ser ut och är som nya osv osv. Motorn har original kam osv, aldrig trimmad. Säljes komplett med låda, sprut, insug, 4-1 extraktor med bandage. Kan även sälja med ett sportigt avgassystem. Blir betydligt billigare att köpa den här än att renovera själv, allt är mycket seriöst gjort... OBS! ALLT ÄR HELT NYTT, HAR GÅTT 40-50 mil. Har massor med bilder att skicka Finns i Säter, Dalarna och hämtas lämpligen där. Pris: BUD det börjar på 6500:-, annars behåller jag den. Kan gärna byta mot en "BRA" fiddy/minicross 125cc eller nån kort 15hk utombordare i bra skick. Ring 073-9872650 eller mjälla till knjuut@hotmail.com _________________ Andreas Johansson |
|
Nu är motorn, med största sannolikhet såld. Har lova att hålla den åt en som verkar behöva den. Så jag tar inga bud mer förräns motorn är definitivt borta. Men annonsen ligger kvar tills försäljningen är klar.
_________________ Andreas Johansson |
|
SÅLD
SÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLDSÅLD _________________ Andreas Johansson |
![]() |
SÄLJES
|
940 besök totalt |