| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Grundmapp mbe+c20xe +ngn i stockholm
|
1116 besök totalt |
|
Nu är jag inte så haj på mbe men jag söker en mapp som man kan starta upp en c20xe med för att börja mappa. Det skall vara till en MBE 967. Motorn om det har betydelse har grövre extraktorgrenrör, vassare kammare (280 grader), SFi-ersättare och 2,5 tums fullflödes avgas. Sen undrar jag om någon vänlig själ i stockholm kör just 967 och jag kan få testa en styrbox i den. Vill testa att en enhet är hel. Finns inget som tyder på motsatsen utan jag vill bara bekräfta att den är hel. Tackar på förhand _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Re: Grundmapp mbe+c20xe +ngn i stockholm
Jag har en färdigmappad box med liknande konfiguration. Dock med wastefire, men det är ju lätt att ändra i mappen. Vet inte om jag har mappen i nån dator, men det går ju att plocka ur den ur boxen och kopiera den till din. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Ursäkta men vem är Jaktlund? Boxen är hemma nu och jag skulle vilja testa den omgående. Bara att den funkar och startar så jag inte kopplar in allt och bygger en härva och sen funkar det inte.
Boxen är lös så det är mycket enkelt att testa. Har semester och åker gärna en bit för att få den kollad _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1116 besök totalt |