| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: e30 4-dörrars kaross/chassi SÅLD
|
1007 besök totalt |
|
Tjena. Tänkte kolla om de finns något intresse för min e30 4-dörrars kaross/Chassi.. Man skulle kunna säga att de är en komplett bil utan motor/sprut/tändning/bränsle. Karossen är rostlagad och, tyvär garagelackerad, så lacken har lite övrigt att önska på sina ställen. bakvagnen är en renoverad 325 med org silen/diff bussningar dock så har länkarmarna delrinvarianter, allt i bromsväg är nyrenoverat.. Diff från en 325 IX i fint skick! framvagn 320 där är också bromsarna renoverade och i länkarmarna sitter de superflex bussning.. FK väghållningskitt med 60/40 sänkning, dock sitter det värmda org fjädrar bak nu, men 40 fjädrarna hänger med.. Bagagelucka/motorhuv i glasfiber. inredning urriven och golvet är skrapat, sedan ligger där nu en golvmatta monterad.. dörrsidor i alu.. OMP musöron stol (bara den kostar ca5500:-) Skuffen ligger de en stor bit durkaluminium samt en 60l fuelcell.. Fälgarna är 2 skrapade Asa Racing GT fälgar samt 2 sprillans nya, 18".. Avgassystemet hänger också med, allt utan downpipen då vill säga! OBS, inget av org. elsystem finnes! dock har jag dragit det nödvändigaste, lyse typ.. Ja, övriga frågor PM:a mig.. Pris 15 - 20k beroende på utrustning!
Mvh Uffe _________________ Norss Ulf |
![]() |
SÄLJES
|
1007 besök totalt |