Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1502 besök totalt |
Ferrari 599 GTB i Senaste Sport Auto, även MB SLK 55 Black
Ferrari 599 GTB(620hk) går runt på 7.47min Pirelli P Zero. 268 km i Svenskkorset samt 249 i foxhole. Samt 240 km som högsta i upp Kesselchen. Slutligen 293km på döttingerhöe, just på döttinger åkte jag och RG i 279 km med Loaded. SLK 55 Black seris(400hk) går runt på 8.14min med Pirelli P zero Corsa, 240km i Svenskorset samt 229 i Foxhole, 220km upp kesselschen och slutligen 260km på döttingerh _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re: Ferrari 599 GTB i Senaste Sport Auto, även MB SLK 55 Bla
Hade nog förväntat mig att Ferrarin skulle vara någon sekund snabbare, men det e klart den väger ju en hel del... ![]() Nog måste väl Loaded gå fortare än 279 km/h i Döttniger Höhe, den har ju mer effekt än Ferrarin och väger väl mindre dessutom, jag förutsätter att nästa gång RG får chansen att köra monstret med vettigt chassi så bör nog 293 km/h slås! ![]() ![]() ![]() |
||||
Jag tänkte samma sak, är det utväxlingen som sätter begränsningen här? _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Passageraren Gaute väger väl sina...hmpff...35 kilo också ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
||||
Vingen gör väl sitt till med? Fast den kanske inte satt på då ![]() _________________ Pet ter Uhlin |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1502 besök totalt |