| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 -95 US-Spec. SLUT PÅ REAN!!!
|
8748 besök totalt |
|
Sommarkörd M3 -95, US-Specification som rullat 11600 mil på svenska vägar. Det som skiljer USA-modellen från den europeiska är motorn. Det är en 3,0 liters 6:a på 240 hk. Prestanda ska vara den samma som den europeiska 286 hk då USA-modellen är lägre växlad och har mer vrid. Bilen går fantastiskt fint och är en fröjd att köra. Alpinvit, svart helskinn, klima, farhållare, stora färddatorn, larm, dubbla airbags, fällbart baksäte, BMW orginal stereo(kassette), ABS, original 17" Motorsportfälgar, plus all övrig standardutrustning för M3. Följande är verkstadsmonterat 2005 för mycket pengar: * Gula ställbara Konidämpare i tre lägen * H&R fjädrar, sänker bilen 30-40 mm * Rostfritt sportavgassystem, runda ändrör * Nya bromsskivor orginal BMW runt om * Gula pagid racingbelägg runt om * Racingbromsvätska * M3 GT bakvinge * Fjäderbensstag i aluminium * Stålomspunna bromsslangar * Vita orginal blinkers och baklampor * Nya orginal dimljus i frontspoilern Bilen är i mycket fint skick och är fullservad enligt bok på BMW verkstäder. Fyra ägare inkl. mig. Nybesiktigad och skattad. All dokumentation finns till bilen, även papper på nyleveransen i Munchen (bilen har aldrig varit i USA). Pris diskuteras Pierre Stackbom 040-187090 0736-239211 Eller PM:a
|
||
|
Uuuurk jag som älskar vita bilar och drömt om en fin M3:a.
Hur är den försäkringsmässigt jämfört men en vanlig M och pris ungefäääär. Du kan PM:a priset om du vill. Tino Helsingborg _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||
|
Re:
Jaha .
Så förstår ni min tekniska kunskap .
Rättat i annonsen. |
||
|
|
||
|
Re:
Det har du rätt i .
95.000:- |
||
|
REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!! REA!!!
Sista försoket innan avställning, bra pris kompis !
|
||
|
vet inte du har sålt den eller ej. men om det är flyttgods? kan man inte kunna få den lagligt GODKÄND me turbo? jag menar det borde väl kunna öka intresset ? bilen enligt bilderna ser ut att vara både otroligt fin å i bra skick.
Mvh Kristian _________________ Kristian Svendsen |
||
|
Re:
Jag har lite svårt att förstå varför det skulle vara mer intressant om folk fick reda på att "wow, man kan ju sätta turbo på bilen" .
Men visst: hörrni grabbar och tjejer, man kan sätta turbo på bilen!!! Kom och köp. Skämt åsido. Visst kan det nog vara intressant för någon men jag tror inte det är avgörande. Jag tror nog att det finns en köpare där ute men har han/hon är har jag ingen aning om .
Mvh //Pierre |
||
|
nu menade jag så klart för dom som gillar åka "rakt fram" ett tips.
sätt in annons på www.pure-pf.com Mvh / _________________ Kristian Svendsen |
||
|
Slut på REAN!!!
Överväger att behålla bilen. Kommer någon med ett hyffsat bud inom kort så får den nog gå annars behåller jag den. Ha. Kanske man bara ska behålla den . Fast det är klart, det är ju "bara" 240 hk, och då är det ju inte så kul .
|
||
|
Vill du ha din säljtråd städad och öka chansen för en försäljning eller vill du ha fortsatta diskussioner om fartupplevelser och mat i tråden?
Edit: Städat bort tre sidor dravvel, uppningar, och ointressanta bytesförslag (när jag ändå höll på). Köp nu bilen så jag slipper städa tråden en gång till...
_________________ /Kristian Elisson |
||
|
Har sett bilen och den är i mkt fint skick. Jag hade köpt den om min budget hade räckt till..........................
Ciao, Johannes _________________ Johannes Ericson ///M, Type R & R/T Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them! |
||
![]() |
SÄLJES
|
8748 besök totalt |