Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3 besök senaste veckan (3498 totalt) |
Nordslingan på Xbox!!!!!
_________________ ![]() |
||||||
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Frågan är ju hur det är med körkänslan...
De flesta spel man provar ligger fortfarande långt efter spel som kom i slutet av förra århundradet i det avseendet. Jag har förstås aldrig provat nån Xbox... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Det här är ju VIKTIGA grejjer!! ![]() ![]() Dvs jag tycker det har allmänt intresse ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Nu ska vi se...
![]() Min svåger har köpt XBOX... Han jobbar massor... Han är nybliven förälder... Hur mkt XBOX har han tid med då? Just det! LÅNA! LÄNGE! ![]() |
||||||
haha ja det ÄR VIKTIGT! Det håller jag med om! Så du har ju givetvis rätt
![]() Nu kommer jag att springa nere i spelbutiken i kista varje lunch och fråga när det kommer. Hoppas det kommer en bra ratt snart bara ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
Det kuliga är att jag för flera år sen hörde ett ihärdigt rykte att folk från Micrsoft hade varit nere på Nordslingan o "jobbat" massor med nåt
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (tack också för bilderna! Ser kanon ut ju!) _________________ ![]() |
||||||
Re: Nordslingan på Xbox!!!!!
Vill ha !! Nu blir det att köpa xbox, ratt och pedaler dvs hela kitet för att ta igen den missade sommaren ![]() Nån som vet var de är billigast, bästa ratt/pedal ställ etc ?? _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||||||
Re: Nordslingan på Xbox!!!!!
Gjorde en liten sökning på pricerunner åt dig ![]() ![]() Edit: Glömde länken heheh ![]() http://se.pricerunner.com/games/game _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Argh!
Nu blir jag sur på er! Ni faller för Microsofts marknadsföring! Som jag påpekat tidigare så är GT serien hästlängder före i spelkänsla! Man har tillochmed anlitat rejsförare på heltid för att jobba med känslan i spelet! Gamla PGR drogs juh med lite taskig körkänsla, så det är juh inte direkt meriterande. För tillfället finns det inget bättre bilsimulatorspel än GT3 (kombinerat grafik körkänsla etc...)! För övrigt är det väldigt tveksamt att det blir något Saab eller Volvo med i något av dom kommande stortilar spelen, då Saab och Volvo är för dumma för att inse vad det skulle göra för deras marknadsföring! Men det ryktas om att Saab med GM som regent börjat pusha lite på att få med sina bilar i GT4, man får juh hoppas att dom är kloka nog att verkställa! Då kanske vi kan få tillbaka Saab som svenskt (dom lär börja sälja med andra ord)... |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3 besök senaste veckan (3498 totalt) |