| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is
|
3308 besök totalt |
|
Skulle kanske behöva sälja min bmw 318is-90 på grund av att jag visst har lite för många bilar bilen har gått ca 26 000 mil (har jag för mig) är rensad på inredning, mycket finns kvar men inte allt. öppenluftsfilter besiktigad till februari 2008 skattad sommar däck på 14" orginal alufälgar (bakdäcken är slut) och vinterdäck chassie och bromsar översedda i förra sommras, bytte skivor fram (beg hålborrade skivor) nya bromsbelägg bak, nya spindelleder och länkarmslagringar fram mm nya belägg fram. 2st momostolar just nu halvdåligt avgasystem (tappade slutröret, svetsade på ett stort rör bara för polisen tyckte jag skulle ha något där) och avställd perfekt att bygga banracer av eller bara ha den som rolig busbil som den är. pris: 9000kr utan momostolarna /Robert 0707988162 miniclubman7@hotmail.com _________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
||
|
_________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
||
|
_________________ Robert Gustafsson www.attitudemotorclub.com Subaru impreza gt-98 golf GTI 16v-87 austin mini 1275GT-74 mm |
||
|
||
|
Annan fråga va kan man få en sån här o dra milen.. med ägg under foten
Letar en rolig bil o åka till jobbet med.. O gärna hyfsad bränsle ekonomi har du fler bilder så skicka på greven_af_scania@spray.se //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
|
OM jag kör lungt med min bil, drar den under 0.8 blandad körning.. (enl mätaren i bilen)
Min bil är iofs chippad, öppet filter och har ett Powersprint grp N avgassystem. Förbannat trevliga & pigga bilar!! KÖP! _________________ Håkan Persson |
||
|
||
|
||
|
Köpt!
Bilen var inte direkt någon pärla . Lite rosthål och bucklor samt trasig framruta och obefintlig inredning men motor och låda verkar fungera utmärkt
Efter att ha kört hem bilen 13 mil känner jag mig i vilket fall nöjd. Som bus/vinterbil känns den helt rätt. Sen måste jag bara fråga, drar dessa bilar någon bensin alls? Jag märkte knappt att soppamätaren flyttade på sig alls på vägen hem och jag stod på ganska bra. _________________ Jonas Broström |
||
|
Re:
Antar att den var fulltankad? De har en tendens att vara ganska "okänsliga" i topp och botten men röra på sig fort i mitten. Om du förstår vad jag menar? _________________ H e n r i k P i h l |
||
|
Det var reserven kvar och jag tankade 19l vilket innebär att det borde varit ca 30 liter i tanken, bensin mätaren visade knappt 30l.
Sen körde vi 13 mil i en hastighet som borde få förbrukningen att bli riktigt hög. När vi parkerade bilen visar bensinmätaren fortfarande klart över 20l. Helt ovetenskapligt, men för mig som de senaste åren kört bmw 7 och 5 serie är det smått ofattbart att man helt plötsligt inte ser soppa mätaren röra sig i realtid när man står på. _________________ Jonas Broström |
||
|
Re:
Is:en är fantastiskt när det gäller soppa förbrukning! Håller man laglig hastighet så drar den nästan ingenting, jag fick min fd Is dra 0.63 liter milen! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
![]() |
SÄLJES
|
3308 besök totalt |