Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2078 besök totalt |
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Bara att dyka upp glad i hågen med pengar på fickan. www.lms.se eller för den late som inte vill klicka omkring http://www.lms.se/web/_pages/Index_s
Jag tänkte dyka upp om vädret tillåter lek med öppen bil. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
|
||
Jag blev tipsad av trådskaparen och tänkte komma ner, men fick just besked att mina däck inte kommit
![]() om 2 st 15" R däck hoppar upp under helgen kommer jag, annars ser det dystert ut. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||
Nu ser det helt plötsligt ut som att jag kommer också!
![]() ![]() Har då enligt plan med mig en 100% banoskuld kusin, får man ge honom några varv i min bil tro? Har förstått att man stramat åt det där med att ta med passagerare på dessa event nu men har inte varit där i år ännu så jag vet inte vad som gäller på plats. |
||
Kommer troligtvis ner om bara vädergudarna vill
![]() ![]() ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||
Inga passagerare tyvärr. Han kan därimot köra din bil om han tecknar PR licensen. Nån från bansektionen kan följa med ett par varv å visa banan om han känner sig osäker. Hoppas vädret håller i sig för det verkar bli en del folk då. _________________ Marcus Lewau LMS Banracingsektionen G3 Racing |
||
Det lutar nog åt att jag tar några varv på banan i morgon. Det har ju inte blivit något banåka alls hittills i år.
![]() |
||
Re:
Jag har slutat lova sviestadväder efter den totala missbedömningen sist... men det ser bra ut nu och har gjort det hela dagen ![]() För egen del hoppas jag hinna ut. Måste man vara på plats 16:45 för bes eller kan man lösa det om man trillar in vid sexhugget? Edit: Inga problem att trilla in lite senare... lms.se är en bra informationskälla ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
Det ser ut som en front är på ingång, gissar sämre väder imorgon och mulet ikväll.
ove, du bor väl åt Stockholmshållet. Det väder du har nu borde bli det vi har ikväll. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2078 besök totalt |