Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1975 besök totalt |
Har påven en fånig mössa? Klart att jag var ute i skogen när det är rejs utanför husknuten. Jag har ju mindre än en km till SS2, så vi trotsade regnet och cyklade bort och såg A-förarna. Sen åkte vi till SS5, Åbogen, och kollade fram till voc/grE innan vi tröttnade.
Blött men sevärt kan man väl samanfatta det hela. Fiesta-cupen är hur frän som helst!! ![]() _________________ mera grus |
lite dåligt ös vi ss3 dock bara 1 avåkning av en golf 1 varav efter kartläsaren sletit av å hyttat grillen ute i backen så va den i full fjärd igen
![]() _________________ Carl-Henric . Svensson BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus |
Jag var och körde i Ryd.
Första sträckan tog vi det lugnt, det var rätt så halt. Kom in i körningen mot slutet av sträckan. SS2 var 1,6 mil lång! Kom igång direkt och det flöt på bra. Noterna var lite si och så med men det var ju fina spår ![]() ![]() Så nu är det nya tag i Vimmerby! |
fel ställde de vetifasiken verkade rätt läckert mångs som lyckades få till fina häng där iaf först 45gr vänster som följdes av 45gr höger
synd om tjommarna som fotade i utkanten av andra böjjen bara var rätt leriga (på en sidan) hehe ![]() _________________ Carl-Henric . Svensson BMW e30 86- 320,2.5 bus/projekt Opel Ascona B 76- 1,9 Bruks/vinterbus |
Hallå.
Jag var i Ryd och filmade lite. Har lagt ut en 45minuters film ifrån Vilda Ryd Rallyt. filmen kan hämtas på http://www.racemovie.mine.nu/ //Henke P.. _________________ Henrik Persson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1975 besök totalt |