Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1020 besök totalt |
(Film) Slalom på malmby
http://vattenmannen.dyndns.org/film/ Det är Peeter som filmar. Det är sjutton att man inte ska kunna köra i från en Polo ![]() ![]() Kom gärna med synpunkter på körningen ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Till Fredriks försvar skall sägas att det här var bara uppvärmningen.
och så väger han ju mer också... ![]() Under själva slalomkörningen med tidtagning, så var han faktiskt 85 hundradelar snabbare än mig. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Re: (Film) Slalom på malmby
Det går för långsamt, en Polo med en förare som filmar hänger ju med ![]() ![]() För er som inte var på plats på Malmby 6:e juni, kan vi ju tillägga att farten ökades senare så att tiderna sänktes med c:a 3 sek. Framförallt var det väl i det tighta partiet före vändningen och själva vändningen som kunde göras betydligt snabbare. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() ![]() Tror att bilen väger nått på 1300! Men Peeter kör ju med fusk däck! ![]() oså kunde jag ju inte köra ifrån honom för då hade jag ju inte hamnat på filmen ![]() ok det var mina dåliga ursäkter ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1020 besök totalt |