Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 25829 besök totalt |
|
||||
Re:
Imponerande takt du håller och fint blir det ![]() ![]()
Fuling här på forumet är nog den du söker ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Re:
Jag visste det, men sa inget... Trodde aldrig att du skulle lämna orginalupphängningarna orörda ![]() _________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||||
Re:
ja ja kommer att ta bort s2 framvangnen.. bygger nytt istället ![]() ![]() _________________ christopher österholm |
||||
hej dags för en liten uppdatering
det har hänt en hel del.. Så här ligger det till.. anlednigen till att jag inte kan få färdigt den i sommar är att jag inte har råd att slutföra i dagsläget därför har jag anonnserat ut motor mm för att få klart karossen så som såg ut på elmia krävs att jag gjuter av den å det kostar en slant samt att det tar tid det tar mig mindre tid att bygga om karossen helt samt att det kostar betydligt mindre.. ska jag vara ärlig så vart jag inte helt nöjd med föregående version nu kommer jag göra alla kaross delar löstagbara så jag kommer åt chassit det var så läne sedan som jag hade en färdig bil så jag har väl glömt hur det va ... ska väl inte sticka under stolen med att jag tycker att det är ganska skoj att bygga å konstruera... Men nu har bygg glädjen hittat tillbaka... fast jag vet inte om jag kan kalla bilen för nissn längre... här kommer bilder från idag.. håller på att designa en egen kaross med hjälp av lite sundstål å annat skrot.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ christopher österholm |
||||
Re:
kommer fortfarande att köra med en s2 motor _________________ christopher österholm |
||||
Då var han igång igen...med än galnare planer.
Måste bara ta tag i mitt liv så man får se denna skapelse live. Ja en del av oss är ju så funtade att vi gillar att glo på en hög med rör. ![]() ![]() |
||||
Du är ju helt sjuk!
I positiv mening... ![]() ![]() Hör av dig om du är intresserad av kontakt med en bilgalen bildesigner som säkert är sugen att hjälpa till med designen (om han har tid). Inte helt lätt det där med olika proportioner, linjespel, karosspeglingar, m.m. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Lite vilseledande tråd - rubriken heter Nissan 200, men exakt vad är original nissan 200 på den där kärran?
![]() ![]() galet bygge. Hann du köra något innan du rev ner den igen? ![]() |
||||
Intressant projekt
![]() Fick aldrig riktigt klart för mig vilken teknik du använde vid konstruktionen av dina tidigare kaross detaljer. Är det fleece med epoxy/polyester som du jobbade med? Är lite intresserad av att höra mer kring detta för egen del, för/nackdelar mm. Keep up the good work! _________________ Fredrik Tholander ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 25829 besök totalt |