| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Hur är vägen mellan Ringen & Spa?
|
1205 besök totalt |
|
Re:
ska ner på Formel1 & tänkte bott i någon stad/ by i närheten _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
|
Räkna med minst 90 minuter för de där tio milen, många småbyar att åka igenom blir det, men bitvis ganska underhållande.
Det finns två alternativa sträckningar att köra, den södra är något kortare. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Re:
ok..tack...kommer du ihåg namnet på hotellet? _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
|
Re:
Ja..90 min tänkte jag me....sist bode jag i Herlen tror jag det hette...det var väl ok..men kul å prova något nytt _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Tyvärr inte, men det finns ett par att välja på där, googla på s:t vith och +hotels så lär du hitta en del. _________________ Henrik Troeng |
||||||
|
Re:
japp.../ TACK _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||
|
jag körde en riktigt risig väg för ett par år sedan, precis när man kör över gränsen till Belgien så började hel***et. Stod till och med en stor skylt brevid vägen med texten till "Highway to Hell".
Ska se om kan lyckas minnas vilken väg det var. EDIT N67 mellan Monschau och Eupen, vilket visade sig vara en omväg såg jag nu, så den kan ni undvika iaf. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
![]() |
Nürburgring
Hur är vägen mellan Ringen & Spa?
|
1205 besök totalt |