Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Inbjudan BMW SC och CS på Ring Knutstorp 4-5/8
<<   1, 2, 3
10416 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Re:

Jocke Arwidsson skrev:
Aj fan... Det var tur att man fick vetskap om att det är en sluten tillställning... Vi hade ju tänkt att ta en tur från Öland och kika lite.

MVH Jocke.

Detta är ett utmärkt tillfälle för de som vill se mer av BMW Sport Clubs verksamhet. Är man riktigt nyfiken följer man med kompis som är SC-medlem, betalar medlemskap på studs, eller kontaktar oss direkt.

Välkommen

Helsingborg
Här sen Feb 2007

Re:

oscar J skrev:
Uppskattar ni att det är lika många som ska köra både lör som söndag?

Någon?

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Gatbilar ?
Vanligtvis fler som kör under lördagen.

Cupbilar ?
Lika många under båda dagar.

Helsingborg
Här sen Feb 2007

Re:

Thanx! thumbs up

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Johan Friman
Kågeröd
Här sen Sep 2005

Vill inte låta som moraltant men ni får gärna köra lite lugnare utanför banan. Idag var det närma att min grannes dotter på 10 år blev påkörd när hon red. Kom en vit e30 med bur som skar i en kurva där sikten är dold. Sen bara stack den från platsen trots att den lilla tjejen trillade av.

Hoppas ni har kul på banan synd att man själv missar det trots att man bor så närma!

Mvh
Johan Friman
Medlem #492

http://www.garaget.org/CodeDevil
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

> > > thumbs down

Du fick inte regnumret? Inte för att hänga ut här men maila det till styrelsen!!!

EDIT:
Såg nu att tjejen naturligtvis var ute själv o knappast såg regnummer när hon t.o.m. trillade av. Den som vet med sig att han/hon körde denna bilen kan kontakta styrelsen tycker jag. Han/hon bör kontakta familjen och be om ursäkt. Minst.

Kågeröd
Här sen Sep 2005

Re:

Magnus Thomé skrev:
> > > thumbs down

Du fick inte regnumret? Inte för att hänga ut här men maila det till styrelsen!!!

EDIT:
Såg nu att tjejen naturligtvis var ute själv o knappast såg regnummer när hon t.o.m. trillade av. Den som vet med sig att han/hon körde denna bilen kan kontakta styrelsen tycker jag. Han/hon bör kontakta familjen och be om ursäkt. Minst.

Jag såg allt från håll men hann inte ta regnummert, tänkte inte på det. Fick fånga hästen istället. Jag har pratat med hennes far idag och han var rätt lugn nu. Han tyckte bara det var fegt att inte stanna och hjälpa till.

Måste dock säga att dom flesta andra har visat stor respekt och kört lugnt vid gårdarna. Tänk på att det kan komma djur, traktorer, barn m.m. upp på vägen helt oväntat när ni kör ute på landet.

http://www.garaget.org/CodeDevil
Citera
Kennie
Höör
Här sen Jun 2003

Re:

Johan Friman skrev:
Vill inte låta som moraltant men ni får gärna köra lite lugnare utanför banan. Idag var det närma att min grannes dotter på 10 år blev påkörd när hon red. Kom en vit e30 med bur som skar i en kurva där sikten är dold. Sen bara stack den från platsen trots att den lilla tjejen trillade av.

Hoppas ni har kul på banan synd att man själv missar det trots att man bor så närma!

Mvh
Johan Friman
Medlem #492

Sånt här är alltid tråkigt att höra.

Jag har ju en vit m3 e30(med M-färgerna diagonalt) med bur, Själv lämnade jag inte området förrän vid 21-tiden,så jag hoppas jag inte är skyldig. Lånade dock ut bilen till en kompis som skulle köra och tanka i Kågeröd till mig. Men har mycket svårt att tänka mig att det var han, han är absolut inte buskörartypen(hade aldrig lånat ut bilen då).

I övrigt så tycker jag att det var en väldigt bra arrangerad träff.

Mini -15
M3 Competition -05 såld. 😢
BMW X3M 3,0i -04 såld
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Hej!

Även jag har en vit M3 E30 med bur och beklagar incidenten. (Det var inte jag.)

Hälsa gärna familjen att arrangörerna gör allt de rimligen kan för att förhindra sådant här. T.ex. uppmanar deltagarna att köra städat till och från banan. Det skall självklart inte förekomma sådan köring till och från banan, det är ju det vi hyrt själva banan för...

Linköping
Här sen Jun 2004

Japp....riktig kanonträff, och väldigt mycket körning

Skönt att allt funkade så bra under hela träffen, inte mycket sanering heller !!

Hmm, synd om häst-tjejen, hoppas föraren tar sitt ansvar nu, och gör någon schysst grej i efterhand !!

Racern:
Citera
br1nk
Jonstorp
Här sen Jul 2007

Re:

Bistec skrev:
Japp....riktig kanonträff, och väldigt mycket körning

Skönt att allt funkade så bra under hela träffen, inte mycket sanering heller !!

Hmm, synd om häst-tjejen, hoppas föraren tar sitt ansvar nu, och gör någon schysst grej i efterhand !!

Kan bara hålla med

Det va en mycket bra träff thumbs up över 100 varv

Citera
Allmänt banåkaforum
Inbjudan BMW SC och CS på Ring Knutstorp 4-5/8
<<   1, 2, 3
10416 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande