Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10416 besök totalt |
Re:
Detta är ett utmärkt tillfälle för de som vill se mer av BMW Sport Clubs verksamhet. Är man riktigt nyfiken följer man med kompis som är SC-medlem, betalar medlemskap på studs, eller kontaktar oss direkt. Välkommen _________________ Patrik Skoog |
||
Vill inte låta som moraltant men ni får gärna köra lite lugnare utanför banan. Idag var det närma att min grannes dotter på 10 år blev påkörd när hon red. Kom en vit e30 med bur som skar i en kurva där sikten är dold. Sen bara stack den från platsen trots att den lilla tjejen trillade av.
Hoppas ni har kul på banan synd att man själv missar det trots att man bor så närma! Mvh Johan Friman Medlem #492 |
||
>
![]() ![]() ![]() ![]() Du fick inte regnumret? Inte för att hänga ut här men maila det till styrelsen!!! EDIT: Såg nu att tjejen naturligtvis var ute själv o knappast såg regnummer när hon t.o.m. trillade av. Den som vet med sig att han/hon körde denna bilen kan kontakta styrelsen tycker jag. Han/hon bör kontakta familjen och be om ursäkt. Minst. _________________ ![]() |
||
Re:
Jag såg allt från håll men hann inte ta regnummert, tänkte inte på det. Fick fånga hästen istället. Jag har pratat med hennes far idag och han var rätt lugn nu. Han tyckte bara det var fegt att inte stanna och hjälpa till. Måste dock säga att dom flesta andra har visat stor respekt och kört lugnt vid gårdarna. Tänk på att det kan komma djur, traktorer, barn m.m. upp på vägen helt oväntat när ni kör ute på landet. |
||
Re:
Sånt här är alltid tråkigt att höra. Jag har ju en vit m3 e30(med M-färgerna diagonalt) med bur, Själv lämnade jag inte området förrän vid 21-tiden,så jag hoppas jag inte är skyldig. Lånade dock ut bilen till en kompis som skulle köra och tanka i Kågeröd till mig. Men har mycket svårt att tänka mig att det var han, han är absolut inte buskörartypen(hade aldrig lånat ut bilen då). I övrigt så tycker jag att det var en väldigt bra arrangerad träff. _________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||
Hej!
Även jag har en vit M3 E30 med bur och beklagar incidenten. (Det var inte jag.) Hälsa gärna familjen att arrangörerna gör allt de rimligen kan för att förhindra sådant här. T.ex. uppmanar deltagarna att köra städat till och från banan. Det skall självklart inte förekomma sådan köring till och från banan, det är ju det vi hyrt själva banan för... ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Japp....riktig kanonträff, och väldigt mycket körning
![]() Skönt att allt funkade så bra under hela träffen, inte mycket sanering heller !! ![]() Hmm, synd om häst-tjejen, hoppas föraren tar sitt ansvar nu, och gör någon schysst grej i efterhand !! ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Re:
Kan bara hålla med Det va en mycket bra träff ![]() ![]() _________________ Daniel Brinkåker totalt: 36 varv på Ringen 206 RC |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10416 besök totalt |