Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (3498 totalt) |
Jo, men nu skrev jag juh kombinerat grafik etc... GPL är då hästlängder efter GT3 grafikmässigt sätt! Samt att du har avsaknaden av bilurvalet i GPL. I GT3 kan du köra allt från en Toyota Yaris till en F1 bil!, och då är ändå GT3 det mest bilfattiga i serien! GT4 skall återinviga mångfaldet av bilar, runt 300st skall det finnas att välja på! Den enda nedsidan av GT serien torde vara modifieringsmöjligheterna... eller snarare modifieringslöjligheterna... Steg 1 turbo trim, steg 2 etc.... Personligen så tycker jag att det vore lite trevligt med olika saker att välja på, för som det är nu vet man att det dyraste är det bästa, för allting går i steg... |
||||
Nu slappnar vi av lite (lite norrländsk brytning) ![]() Förstår att MS och Xboxen inte står så högt i kurs hos dej... ![]() PGR har väl aldrig utgett sig för att vara nån simulator, jag tycker underhållningsvärdet på ettan var riktigt bra och jag tror att tvåan har potential... Och har dom t.ex. riktiga nordslingan och har dom dessutom lyckats med den så är det en rejäl bonus.. Alltid roligare att köra runt på platser man känner igen (stockholm) Tror säkert GT4 kan bli bättre/värre men det spelar inte så stor roll... Inte samma typ av spel i mina ögon |
||||
Uansett hva de lager.... JEG VIL ha spelet til PC.. der har jag min logitech momo force läderratt ... den som logitec inte längre produserar ![]() ![]() orjan _________________ Orjan Sandland |
||||
Er det da vi bare kopierer det??? ![]() ![]() orjan _________________ Orjan Sandland |
||||
Nä, den gör inte det ![]() Det var länge man fick kämpa för att bestämma sig PS2 eller Xbox... Men efter att ha sållat bland bilspelen fann jag att PS2 var överlägsen Xbox, vill bara dela med mig av min erfarenhet! DEsstuom gör sig bilspel lite konstiga på Xbox kontrollen tycker jag (det gäller bara den stora). Annars så finns det juh en hel drös med bilspel som har högt underhållningsvärde, trots att dom inte har en särskillt hög trovärdighet i styrningen. Starsky & Hutch för att nämna ett spel ![]() |
||||
Ja, jag kan inte så mycket om datorer och spel och så. Men grafiken i GPL går att fixa till så att den blir kalas. Ropa ut i etern i Racingsim-forumet så kan du säkert få hjälp... ![]() Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
http://magnust.d2g.com/slideshow !!! ![]() _________________ ![]() |
||||
Inget ont om grafiken i GPL, men även om du har den inställd på högsta detaljerikedom och högsta upplösning ger den inte samma smidiga och verklighetstrogna grafik som i GT3. |
||||
Nope, dessvärre inte ![]() Det var därför jag fick köpa ett PS2 ![]() Fast å andra sidan så kan man juh få tag på en PS2 Emulator till datorn, visserligen är det där lite olagligt om man inte äger en PS2'a, men men... |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (3498 totalt) |