| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
IRL - bilar eller flygplan? Favorit i repris!!!
|
2 besök senaste veckan (1988 totalt) |
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
|
||
|
Vilken flygtur.
Hur fort ungefär går det? (om det sägs i filmen, så har jag inget ljud här på jobbet) |
||
|
Re:
Ca 350 km/h. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Re:
Låg och halvsov framför TV:n igår kväll och tittade på det där, jag vaknade ganska snabbt. Ser ut som om störtbågen har gett med sig på Franchittis bil?
Tomas Scheckter sa att det var det värsta han sett och då var han ändå inblandad i Kenny Bräcks flygtur...
Franchitti sa att han var "a lucky guy"... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Ja, inte trodde jag han skulle koppla ur ratten och sen krypa ur själv.
Hur förvånad blev inte alla funktionärer som hjälpte honom att få bilen på rätt köl
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||
|
Det har ju klagats på IRL-bilarna i många år nu att de är lätta att få luftburna, gamla CART-bilarna var väl inte alls lika benägna till det?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Re:
Kenny Bräck var ju ytterst nära att hamna på läktaren...
Franchitti tackade för övrigt Dallara för den starka konstruktionen. Vill även revidera min uppfattning om att störtbågen inte höll, vilket den i själva verket gjorde, däremot hade Franchitti häftiga skrapmärken på hjälmen. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
||
|
Re:
oh satan.. Och EFTER målgång dessutom
|
||
|
|
||
|
Denna gång var det ju iofs självförvållat men det verkar rätt otäckt att det händer så ofta...
tur att man bor på andra sidan sjön
|
||
![]() |
Bilder o videos
IRL - bilar eller flygplan? Favorit i repris!!!
|
2 besök senaste veckan (1988 totalt) |