Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
862 besök totalt |
Jag såg bilen hos Stigs Garage och den var verkligen häftig! Synd bara på färgkombinationen som jag inte gillar.
En del av jobbet på bilen, chassit har jag för mig, gjordes av mina kompisar som hade Sweber Autosport i samma lokaler som Stigs. Dom byggde också motorn i min Golf. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Re: Shit Happens
Jag ser att man är lika vårdslös i Norge när man skriver: "En topptrimmet Porsche forårsaket en alvorlig ulykke..." Det var väl ändå inte Porschens fel? ![]() För övrigt har min chef gjort samma sak, dock hände det på vintern med relativt mjuka snövallar och inga andra fordon inblandade... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag tappade en 142:a rally bil utanför Eksjö, men som tur var så orsakade det ingen olycka när den åkte av släpet.
Men man blir rätt så spak när man står där och tänker på vad man hade kunnat orsaka. ![]() Det här hände på 70:talet. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
862 besök totalt |