| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda civic sedan -93
|
2569 besök totalt |
|
*25xxx mil *15" lättmetall med två nya framdäck *vinterdäck(3st helt ok, ett slitet) *Larm, dock urkopplad. Men allt finns med *Ny spindelled h.fram Skatt betald samt nybes i april. Gick igenom utan problem. Finns lite ytrost och div. repor, men inget allvarligt. Fick beröm för skicket under på bes. All el funkar, 4x fönsterhissar, taklucka. Bytte olja och stift i maj. Sen har den inte rullat så mycket pga av sjukdom. Bra: Soppasnål(90hk), billig försäkring/skatt. Startar alltid. Dåligt - Reglaget för värme/kyla i kupén har vajern(?) gått av. Så den står på enbart kyla, lär dock inte vara så svårt att fixa. Sen så börjar kopplingen bli lite dålig, men absolut inga problem att köra med. Ev. kan en frontenhet hänga med, har lite andra stereoprylar som baslåda/steg som kan hänga med till visst pristillägg. 14-16k ungefär? Eller ett vettigt bud, måste bli av med den! Kan tänkas byta mot hemmabiosystem, LCDtv eller något annat skoj. Mvh Johan viken_vik@hotmail.com 0706346551
_________________ Johan Viksten Uppsala Bmw 328i Touring |
|
|
|
Tyvär så har jag bara 9000:- >
jag kan lägga"på en pendlar bil.
Synd då jag letat efter desa Honder.. Så får leta vidare Allt dena o en peng i mellan http://www.skyline.se/forum//viewtop
//Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
![]() |
SÄLJES
|
2569 besök totalt |