Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
926 besök totalt |
transport Frankfurt Hahn (flygplatsen) till Ringen den 9/8
Hejsan En kompis landar på frankfurt hahn torsdag kväll vid 19:30. Någon som flyger med samma plan och kan ta med han till ringen? Finns det några lokala färdmedel att ta sig till ringen med? Är väl ca: 10 mil dit va? Nån som kan hjälpa till slå gärna en signal på 0733-363521 ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
Vet en som gick ut och förhandlade på plats med en taxi chaufför senast, tror jag!
Hamnade på c:a 100 euro. Inte farligt för att vara en taxi. Tyvärr är jag i Sverige ![]() Går ju åka buss till Koblenz, och kanske lokal buss därifrån ( = drygt!!) _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
Annars är väl hyrbil ett billigt alternativ
![]() Tror att Sixt har börjat hyra ut Smart för 9.99 Euro per dag, dock med begränsad körsträcka men ändå ![]() |
Tjenna
Tack för responsen ![]() Det löste sig till slut ändå.... Jag körde iväg från ringen i regn å dimma för att plocka upp kompisen, när jag hade några km kvar messar han och säger att de ej kunde landa på Hahn p.g.a. dimma. ![]() Visade sig att de landat i Dusseldorf.... hade lätt att hålla mig för skratt då > ![]() Inget att göra utan att knappa om riktningen till Nurburg i GPS:en igen..... suck! Blev iaf en bra sväng i Efiel bergen.... mycket vackert trots regn å dimma ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
![]() |
Nürburgring
![]() |
926 besök totalt |