| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 520i 89 med 525 12v motor 4000kr !!!
|
559 besök totalt |
|
BMW 520i 89a med 2.5 liters utbytesmotor 170 hk Billig som tusan i försäkring manuell låda och orginal bakaxel vilket ger utväxling som lämpar sig för rödljus race motor och växellåda i utmärkt skick, går som en klocka På 1000 mil kan jag inte se att den skulle ha dragit en enda droppe olja. svensksåld inte mycket rost inredning i fint skick (ej skinn) grå metallic centrallås taklucka Förra gången bilen var inne på besiktning gick den igenom prickfritt Bil ca 25000 mil motor ca 10000 mil Nu till anledningen till priset Avgassystemet hänger inte i sitt riktiga fäste bak och det är även skarvat på ett ställe. Pyspunktering på ett hjul (man måste fylla lite ca 1 gång i månaden) för tillfället platt Vid en längre utlandsvistelse under vintern lämnade jag nycklarna till en kompis som lyckades slarva bort dom och av nån anledning hade jag reservnycklen på samma knippa. Bilen står just nu obes, avställd, låst och utan nycklar med batteriet urladdat. En huvudvärk jag hällst lämnar över till nästa ägare. Pris 4000kr (tänkte att det är vad motor + låda är värt resten är bonus) Bilen står i Linköping jonbr688688@hotmail.com _________________ Jonas Broström |
![]() |
SÄLJES
|
559 besök totalt |