| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: BMW M3 E36 -94 Racebil
|
4513 besök totalt |
|
Hej Martin
Fånga tillfället! Körklar driftsäker bil med tillräkligt mycket motor för t.ex. Specialklassen i BMW Cup med mycket skoj racing, eller "bara" ha som banbil. .. Hade jag inte haft två i garaget så hade jag köpt den själv.. Nej, släpp på hämningarna och ta chansen att göra det du aldrig riktigt fick chansen att göra med din förra racer.. kör racebil istället för att skruva racebil. Det blir inte billigare än så här... _________________ Johan Armskogh |
||
|
Vet faktiskt inte hur mycket den väger, jag har aldrig vägt den...
Buren är byggd för att kunna besiktigas utan problem. Jag pratade med Bilprovningen innan vi byggde buren för att undvika ev.problem senare. Det som behöver göras innan besiktning är att byta tillbaka till org.kattarna, i med passagerar stol, bälte på passagerarsidan (förarsidan sitter kvar). ABS enheten är också borttagen, kanske behöver sätta tillbaka den för att fylla tomrummet men annars behövs den inte eftersom ABS-funktionen inte testas. Sist jag besiktigade bilen var ABS borttagen, och även lampan, och det blev ingen anmärkning. Allt som kan tänkas behövas finns kvar förutom stolen (och resten av inredningen). Ett skjutbart underrede som passar OMP stolen medföljer. om någon är mer intresserad av att köpa bilen utan chassi, stol och/eller något annat så går det också bra. Har också en hel del grejor bl.a. 6-växlad låda, 3,2 tråg med pump, fälgar etc. så så vi kan "skräddarsy" en bil så alla blir nöjda. _________________ Johan Armskogh |
||
|
Re:
köp nu martin det e ju det där du vill ha sälj din istället o köp den _________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||
|
hehe.. näe.. trodde det var min gamla bil som var till salu... men när jag skrivit detta så såg jag att det inte var det... när jag tog bort min text var jag tvungen att skriva någt.. så det blev "sorry"..
_________________ Johan Dahl |
||
![]() |
SÄLJES
Såld: BMW M3 E36 -94 Racebil
|
4513 besök totalt |