Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Skinnställ Dainese T3
3400 besök totalt
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
S: Skinnställ Dainese T3

Säljer av mitt ställ (damställ igentligen) då jag hellre vill köra bil och behöver annan utrustning för banåka!

Stället är i nyskick och använts ca 5 timmar. Inga revor eller skador, som nytt! Lädervårdssetet som tillhör stället följer givetvis med!

osäker på storleken men det passar om man är runt 170 cm.

Stället finns i Göteborg

Mvh Gustav Hedelin

0709-559190

ghedelin@gmail.com




_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Ingen som behöver ett ställ i formelbilen??

Kom med bud! Måste köpa rejshjälm...

Mvh Gustav

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Eftersom det gått några månader så känns det ok att uppa!

Kom med bud!

Mvh Gustav

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Snart vår! Lägg ett bud på skinnstället!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Upp!!

2500:- eller bud!

Mvh Gustav

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Uppa

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Hmm, frågan är om det är det fantastiska hojvädret som spökar eller är det priset som är galet?

Kom med bud!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Upp!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Kom med bud!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
Upp!

_________________
Gustav Hedelin
Citera
headline
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 522


Trådstartare
upp...

_________________
Gustav Hedelin
Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499



Har du testat att annonsera ut det på sporthoj eller något mer mc-relaterat forum? Har fått känslan av att det är rätt ont om hojfolk här...

MVH Jonas

_________________
Jonas Edling
Citera
SÄLJES
S: Skinnställ Dainese T3
3400 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande