Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2405 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag diskuterade det här med bilintresserade tjejer med ett par kamrater häromdagen. Vi kom överens om att tjejer helst ska vara bilintresserade i så hög grad att de förstår dragningen till banor och garage, men de ska ha egna intressen så att man kan få komma ifrån dem på ett legitimt sätt när man åker till garaget.
Nu har ju inte jag något problem med att bli av med efterhängsna tjejer direkt. ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
Jag har en flicka som till stor del delar min fanatism till min Porsche, men hon meckar inte själv men väldigt bra att ha som stöd, kommer med fika, tröstar mig när jag förstört något dyrt vilket inte är ovanligt som exempel.
Jag tror det är bra om ens bättre hälft förstår intresset/fanatismen för en sak, det kan vara bilar, datorer, knyppling whatever. Så man kan dela upplevelser och ha roligt med. Gissa vad!, flickan vill till Nürburgring och förlova oss där, är jag lyckligt lottad då månntro?. BTW, så har flickan börjat mecka, hon har en bubbla platta i carporten och är i full gång nu, tror jag måste bygga ett garage till åt henne..... _________________ Kör cheva numer. |
Klart det hade varit trevligt med lite tjejer...
![]() Jag brukar bejaka min kvinnliga sida ibland annars, jag kan växla humör på en millisekund, jag kan göra tvärtemot bara för att... , jag kan göra flera saker samtidigt t ex ligga och skruva bil och ha en skrikande konversation med en annan polare i andra änden i garaget som också skruvar... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
Re: Tjejer på Rejsa?
Finns allt en och annan utan vare sig stylingambitioner och lånad bil ![]() ovh uppenbarligen fegas det inte sådär vansinnigt mycket ![]() Kanske inte helt schysst bildval men jag letade inte så himla länge... _________________ Karl Brag |
Re: Tjejer på Rejsa?
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
Det fattas ett svarsalternativ: Jag är tjej...
![]() Annars tycker jag självklart att fler tjejer/flickor/kvinnor ska fångas av det här intresset! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
ovanstående är ett bra exempel på hur ironi kan se ut ![]() "Vissa killar/tjejer och bilar hör helt enkelt inte ihop" är en helt annan femma ![]() /Magnus T PS: Välkommen hit ![]() _________________ ![]() |
Jag är tjej
![]() Nu tycker jag ni pojkar berättar lite hur man går till väga och så om man vill köra på banna eller nått. Jag är alltid så osäker var man ska ta vägen eller hur mans ka gå till väga så det har inte blivit av nått en. Eller jo jag har kört konkörning en gång ![]() Mvh Teres _________________ Teres karlsson ![]() 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
ta en titt i banåka-kalendern. sen är det bara att välja och vraka. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Trevligt att du utrycker dig "så" ska det vara inte "då"
![]() EDIT av MagnusT: Du kan ändra i dina inlägg efteråt om du råkar skriva fel. Det är bättre än ett "rättningsinlägg" ![]() _________________ Teres karlsson ![]() 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
Jo, jag tänkte att det är bäst att jag som ålderman här på rejsa skriver något trevligt, ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
oops, var lite slarvig märker jag. ![]() Fast nu hoppas jag att både för- och efternamn ska synas i min signatur. Tack så mycket! |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2405 besök totalt |