| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 318is i delar
|
2114 besök totalt |
|
Pga inköp av riktig bil så demonteras min gamla banträffs bil, en e30 318is Taket är tingat av Samson
Men där finns andra bra delar kvar såsom Kanon maskin som går som ett skott
Den vill jag ha 5500:- inkl låda. Givetvis ingår alla aggregat såsom generator servo pump styrbox kabelhärva osv. Det sitter m20 svänghjul på motorn inkl 325 koppling så startmotorn är ombyggd så den funkar till det svänghjulet. Även urtapningslagret är av rätt modell. Tingat Kylare 500:- som är en lätt modifierad e36 kylare (större) För en extra peng medföljer även lite smått och gott såsom nya lager, ringar extra kolvar, block osv om man vill bygga högkompat med lite extra motorvolym så har jag även s50b32 kolvar. Justerbara gula koni dämpare 1år gamla och har inte gått många mil. 51mm fjäderben och precis som alla is skivor runt om. Läge för någon med 320 och den bilen sämmre bromsar och klena fjäderben att uppdatera sig?? Jag säljer helst hela hjulupphängningen till en och samma person för att slippa böket att sälja smådelar. 5000 för hela hjulupphängningen?? Tanken är mkt bra pris 500:- såld Plåten är småbulig och sisådär men vänster dörr är ganska ok och höger dörren är inte helt kass den heller! Bilen är inte längre komplett och säljes ej hel! _________________ Pelle Persson |
||||
|
Re: S: 318is i delar
Fast utan tak då!
Nytt, eller i alla fall bättre begagnat, tak som tidigare haft lucka kan skickas med löst vid sidan av...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
||||
|
Re: S: 318is i delar
Ja givetvis utan tak
_________________ Pelle Persson |
||||
|
Skärmar och frontplåt är bara skrot eller?
Bakluckan, hur är den? Färg föresten...bara för att ställa frågan. |
||||
|
Re:
Vänster skärm är körd! Höger ser okej ut, men får kollas bättre. Fronten är ok och okrockad (diamant svart) _________________ Pelle Persson |
||||
|
Jag tar frontplåten till rimligt pris.
Har du täcklock för dimljusen och luftintagen kvar är det extra plus. om skärmen är lönt att montera eller bara kräver mindre fix tar jag den oxå. Du kan väl kolla och återkomma om skicket på den. |
||||
|
Re:
Ska kolla skicket på skärmen, och se om något döljer sig...du ska lacka den eller? Dom locken är kastade på länge sedan och blev ersatta med luft intag....men fronten kan du få för ett överkommligt pris
_________________ Pelle Persson |
||||
|
Jag skulle vilja köpa alla rutlister till sidorna på bilen.
Alltså listerna runt dörrarna samt runt sidorutorna bak. Utgår från att den är 2dörrars med svarta lister. Pris ? _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||||
|
Re:
Brabra... Då kan du låta luftintagen sitta på plåten.
Lacka ska jag göra lite här och där så finns det bara lite plåt är det ok med skärmen. |
||||
|
Jag skulle vilja köpa alla rutlister till sidorna på bilen.
Alltså listerna runt dörrarna samt runt sidorutorna bak. Utgår från att den är 2dörrars med svarta lister. Pris ? _________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
||||
|
Re:
Japps, det stämmer bra...Pris, vad tycker du det kan vara värt? _________________ Pelle Persson |
||||
|
Läs dina PM eller kontakta mig på 0708-78 77 18.
Har inte ditt nummer i luren och datorn är snart nerkopplad igen...semesterresa... Tänkte komma förbi och hämta upp lite skrot när jag ändå passerar.
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
2114 besök totalt |