Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
slettet
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (3938 totalt)
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002

cat7even skrev:
Bägge lambosarna är Gallardo Enklast är att titta på backspeglarna.
Design tvåtum fyra och hyvla? Då är ju carrera Gt så mycket vackrare Ser ut som om man byggt bilen från två håll och mötts bakom nackstöden OTROLIGT FULT. och då tycker jag ändå om Porsche thumbs up Senaste autocar testar en 360 stradale gt3 och en gallardo
Vilken vann? Gallardon

Vad vann Gallardo på? Knappast snabbast runt ringendelen av testet.

Gallardo är en vrålsnabb bil, men den är ju inte ämnad för rejs på samma sätt som GT3 och Carrera GT är.

EDIT: Autocar, är det en biltidning eller en broschyr för antika jordbruksmaskiner?

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

Trådstartare
slettet

Stockholm
Här sen Nov 2002

För att göra ett fjärde inlägg på raken!

Läckra bilder Tor Helge! thumbs up

Tre riktigt coola bilar. Själv såg jag Gallardon från fikets ballkong när det kördes tester på banan. Den låter fint när den drar förbi i närmare 300. Jag såg den även nere i industriparken körandes på lite närmre håll. Jag tycker det är en läcker bil men är åtminstone 2 divisioner ner jämfört med Carrera GT och Enzo.

Enzo är hårig, men det vet i tusan om inte Carrera GT matchar den och lite till på allt utom pris och möjligtvis något efter i raktframprestanda.

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Bellof

Här sen Jul 2003

Trådstartare
slettet

slettet
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (3938 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande