Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (3938 totalt) |
Vad vann Gallardo på? Knappast snabbast runt ringendelen av testet. Gallardo är en vrålsnabb bil, men den är ju inte ämnad för rejs på samma sätt som GT3 och Carrera GT är. EDIT: Autocar, är det en biltidning eller en broschyr för antika jordbruksmaskiner? ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
För att göra ett fjärde inlägg på raken!
![]() Läckra bilder Tor Helge! ![]() Tre riktigt coola bilar. Själv såg jag Gallardon från fikets ballkong när det kördes tester på banan. Den låter fint när den drar förbi i närmare 300. Jag såg den även nere i industriparken körandes på lite närmre håll. Jag tycker det är en läcker bil men är åtminstone 2 divisioner ner jämfört med Carrera GT och Enzo. Enzo är hårig, men det vet i tusan om inte Carrera GT matchar den och lite till på allt utom pris och möjligtvis något efter i raktframprestanda. _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (3938 totalt) |