| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Hårig Påsse!!! eller...
|
1 besök senaste veckan (3145 totalt) |
|
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Re:
Javisst, om du kollar på Porsches hemsida så ser du att man dessutom kan köpa fantaaaastiska resväskor, solbrillor, kapsylöppnare och såklart kulspetspennor i samma design... I paketet saknas bara ett stort jäkla designat "L" i mattsvart aluminium att sätta i pannan för årets Loser 2007.
_________________ -- |
||
|
Såg oxå denna fantastiska nyhet
Trodde att det äntligen var en gayman med fetare motor, men tji fick man som vanligt
|
||
|
Re:
Ja, jag tyckte egentligen att den såg rätt cool ut, men när man bläddrar in i presentationen - förväntansfull som ett barn på julafton - mmm.. kanske 20 hästar till, kolfiber, skalstolar, diffbroms etc. etc... och så hittar man bara en massa krimskrams...
_________________ -- |
||
|
okej okej...
Förlåt om jag postade en bildserie på en porsche som ser rå ut. Tänkte variera mig lite i mitt postande och inte bara posta fikonsnack om BMW:s fantastiska modellprogram under 70 och 80-talet...
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Re:
För 17, ta inte illa upp! Ingen tycker nog illa om bilen som sådan - eller din post heller för den delen. Däremot går alla hardcore-Porsche-fans och väntar på en riktig Killer - och då menar jag inte en designad fällkniv - därför en viss besvikelse när vi kikar i materialet.. _________________ -- |
||
|
Re:
|
||
|
_________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
|
Anders, jag är iaf på din sida... tyckte den var skitsnygg och skulle gärna ha en.
Skit samma om den saknar lite effekt, den lär ju vara kul att köra ändå och med det utseendet så hade jag tagit en vilken dag som helst i veckan.
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||
|
Re:
Jo, men numera ingår F.A. Porsches designfirma i Porschekoncernen och han designade ju ändå 911:an. Fast mer krystad specialversion har väl ändå inte kommit från Porsche? 35-årsjubileum av Porsche Designs grundande? Va? Det är ju ett skämt ... Visst är den snygg och har säkert en del trevliga prylar men som sagt, det alla väntar på är en Cayman CS. Inte för att det någonsin kommer att komma en, i alla fall inte så länge den kommer att klå en 911.
Inget fel på Porsche Design. De gör klart trevliga saker. Men att prågla ut en Cayman Porsche Design 35 years-edition känns ju bara suspekt. Edit: Klart jag köper en om 20 år.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
|
Re:
Jag tror definitivt att det kommer att komma en Gayman RS eller vad den nu ska heta Kommer säkert vara snabbare än en "vanlig" 911 runt men kanske bara lika snabb officiellt
|
||
|
Den här varianten gillas nog bättre av rejsa-folket...
http://www.speedheads.de/news/41690/ _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
![]() |
Bilder o videos
Hårig Påsse!!! eller...
|
1 besök senaste veckan (3145 totalt) |