| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Mek plats i södra Sthlm
|
1040 besök totalt |
|
Tjenare. Tänkte bara kolla av om det finns någon ledig mek plats i södra sthlm? Det verkar ju vara ganska svårt att försöka hitta något. Har letat nu i snart tre år. Någon som har en plats över eller vet någon som har? Magnus magnus.schmidt06@bredband.net _________________ Magnus Schmidt 500E - polis straffaren 320Ce - ska säljas Celica-88 - byggs om Celica-88 - krockad |
||||
|
hade polaren sålt sin skyline så hade jag haft plats.men jag kan gärna hojta till framöver
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Bilen det handlar om är en Toyota Celica GT4 -88 som ska byggas om lite.
Bilen är inte införskaffad ännu då jag inte har någonstans att vara. Jag är 27år. _________________ Magnus Schmidt 500E - polis straffaren 320Ce - ska säljas Celica-88 - byggs om Celica-88 - krockad |
||||
|
Re:
Isf är det en svart bmw som du hojtar till först..det har jag sagt till dig tidigare gubben
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||||
|
Re:
hahah jasså så du ska slåss med paul.jag skirver upp dig på min kö lista hahah _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1040 besök totalt |