| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Båt Scarab 28" säljes eller bytes mot rolig bil
|
2316 besök totalt |
|
En super snygg båt som drar blickar åt sig. Låter underbart och har underbara sjöegenskaper och går fort och säkert. Motor: 7.4 lit Mercruiser, ca 100 timmar, utbytt 2004. Raka rör. K&N filter nytt 2007 Ny generator, ny startmotor, ny förgasare 2007. Drev: Bravo one, nya tilt cylindrar 2006. Ny rostfri prop 2006. Inredningen uppe i båten och soldäck, nytt 2007. Stereo Sony, ny 2007, Marin högtalare JVC 300W nya 2007. GPS Garmin beg men inte monterad. Båten är i bra skick. Utan trailer. Pris 245 000kr Ev byte och pengar.
_________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
|
_________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
||||||
|
Re:
Häftig bil, men kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Tackar för intresset. /Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
|
Re:
Inte igentligen, säljer mest för att jag hade tänkt skaffa ev en lite mindre i samma stil. Vad har du för båt? Mvh Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
|
Re:
http://www.blocket.se/vi/12989463.ht perfekt semesterbåt
_________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||||||
|
Re:
Mycket fin båt. Men jag försöker dra ner på mitt åtagande och min bättre hälft hade nog lynchat mig om jag kommit hem med en större
Förresten Jonas, var inte du inne på mitt jobb förra veckan, Skånetruck i Ängelholm med din GT3, mycket fin bil. /Johan _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
|
Re:
Ja det stämmer, en aningens skitig, men fortfarande samma båt. Kanon båt på alla sätt och vis, men jag tycker det är för mycket jobb för lite nöjje. _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2316 besök totalt |