| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | Eftersnack  2007-08-22 Gelleråsen !!! | 1 besök senaste veckan (4895 totalt) | 
| 
							2007-08-22 Gelleråsen !!!                                    Tjena Grabbar ! Hoppas alla hade kul och att vi ses igen. Jag har jagat bilder och det kommer ! för det fanns många duktiga fotografer på plats, Bla. Theds egna fotograf som har tagit bilderna på Tomas Ferrari 430 i senaste Slitz. Det var kul att se Sam Hubbinette och Thed Björk drifta ! får se hur det blir på TV sen ( Mera Motor ) men även att alla som var där blev inbjudna till STCC avslutningen med VIP Pass, Parkering på området och mat i Theds Depå!! Mvh / ola _________________ Ola Malmquist | ||
|           inga höjdarbilder då kameran börjar gå i pension, dags för en ny! tog typ ba 30 bilder.. tack thomas för åkturen i ferrarin! | ||
| 

Här kommer mina bilder. Var en riktig höjdardag! (Även fast mitt batteri tog slut ganska tidigt   ) Bilderna laddas kanske inte korrekt första gången, prova då och uppdatera sidan.                                   Tja Thed!                           /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue | ||
| 

tack för bilderna Martin......har du fler får du gärna maila några till mig...: kifah3@yahoo.se
						 _________________ kifah Alaaradji BMW M3 competition 2011.såld BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge Audi RS4 sedan 2006. såld BMW Z3 coupe 01. såld porsche 996 : såld | ||
| 
							Re:                                                          
 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Ola Malmquist | ||
| _________________ Ola Malmquist | ||
| 

kul med så mkt kort, hoppas han väljer ut några bilder som han lägger med i slitz?
 tack made för korten! | ||
|  | Eftersnack  2007-08-22 Gelleråsen !!! | 1 besök senaste veckan (4895 totalt) |